פרסום בעלון
לכל דבר מלבד פרסום עלונים מהבית הספר הישן יש כמה יתרונות נהדרים לעסקים וחלקם הם:
לשמור על זה אמיתי – עם פרסום דיגיטלי , קל מדי לצרכנים להמשיך לגלול, בעוד שפלייר דרך הדלת הוא צורה מוחשית של קידום שנוטה לדרוש תשומת לב.
כאן כדי להישאר – ברגע שאנחנו גוללים על פני מודעה ברשתות החברתיות, זה מאוד מקרה של 'לא מהעין, מחוץ למוח'. מצד שני, כשאנשים מקבלים עלון דרך הדלת, הם בדרך כלל יכניסו אותו למגירה או ללוח מודעות לעיון עתידי, גם אם הם לא יגיבו מיד.
המחיר נכון – פרסום עלונים היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להעביר את המסר שלך. בהתאם לכמות הנרכשת, עלונים עולים פרוטות בלבד להפקה ולהפצה.
משחק הזיכרון – 89% עצומים מהאנשים (שנסקרו בביתם) אומרים שהם זוכרים עלון ספציפי שנשלח לדלתם – נתון ריקול גבוה בהרבה מפרסום בדיגיטל, בטלוויזיה או ברדיו.
שמירה קרובה – כשנשאלו על משלוחי עלונים, 45% מהנשאלים אמרו כי (כאשר רלוונטי עבורם) הם ישמרו עלונים ועלונים לעיון אפשרי בעתיד. זה, כמובן, משמעותי ביותר מכיוון שבדרך כלל אינך יכול להצמיד פוסט בפייסבוק ללוח המודעות שלך במטבח.
שיעורי תגובה של הפצת עלונים
כעת, לאחר שעברנו על כמה מהיתרונות המרשימים של פרסום בעלונים, הגיע הזמן להסתכל על השאלה הגדולה – מה שיעור ההיענות לפרסום בעלונים?
ממצא מרכזי הוא ש -89% מהצרכנים זוכרים שקיבלו דיוור של ירידה בדלת; יותר מכל ערוץ שיווק אחר. ועם 45% שמירת עלונים במגירה במטבח, על לוח סיכה וחלקם אפילו בחדר האמבטיה, הפצת עלונים צריכה להיות חלק מרכזי בכל קמפיין שיווקי.
שיעור ההיענות הממוצע של קמפיין להפצת עלונים הוא בין 0.5% ל-1%. זה יכלול כל אחת מהקריאות לפעולות שאתה כולל בעלון שלך, למשל שיחות טלפון, ביקורים באתר, הודעות דוא"ל ואינו מכירה ישירה. עם זאת, לא ניתן לתת תשובה חד משמעית לגבי רמת התגובה שתקבל ממסע העלונים שלך, שכן הדבר יהיה תלוי בגורמים רבים, כולל;
ביקוש למוצר או לשירות שלך
בחירת נתונים דמוגרפיים בעת מיקוד
העיתוי של הקמפיין (רלוונטי לביקוש), כלומר לא תמכור הרבה עצי חג המולד ביולי
עיצוב העלון
עד כמה המותג שלך מבוסס.
הפצת עלונים, כמו בכל סוג של פרסום, עובדת טוב יותר ככל שאתה עושה זאת יותר שכן החזרה היא המפתח לבניית הכרה ומודעות למותג. אז השאלה היא איך אנחנו יכולים לעודד אנשים להגיב?
כיצד להגדיל את שיעורי התגובה
כיצד להגדיל את שיעורי התגובה
כל הפואנטה של קמפיין העלונים שלך היא, כמובן, לקבל שיעור תגובה גבוה ככל האפשר. להלן מספר דרכים שבהן תוכל להגדיל את שיעור התגובה שלך ולהכניס את הלקוחות החשובים ביותר:
הכותרת היא הדבר הראשון שהם קוראים – העלון או העלון זקוקים לכותרת מודגשת, שאלה או אמירה ליד החלק העליון (שזה החלק שהעין נמשכת אליו בדרך כלל) כדי לעסוק ולהשיג את העניין של הקורא.
כל הדברים הבהירים והיפים – אנשים נוטים להימשך באופן טבעי לצבעים עזים, ולכן, קצת צבעוניות על העלון שלך תגיע רחוק. בעוד שאדום בהחלט מושך תשומת לב, כחול וירוק נוטים להיות קשורים לאמון ואמינות.
ברור ופשוט – כשזה מגיע לטקסט על הפלייר שלך, עדיף לא לנסות להיות מפואר מדי – גופן אקזוטי עשוי להיראות טוב, אבל זה הופך להיות לא רלוונטי אם אנשים לא באמת יכולים לקרוא את מה שהוא אומר!
קו וו ושקע – לתוצאות הטובות ביותר כלול הנחה או קוד מבצע מיוחד על הפלייר שלך – זו דרך מצוינת לתת ללקוח את הרושם שמציעים לו משהו מיוחד שמיועד רק עבורו.
התקשר אליו – אחד החלקים החיוניים ביותר של העלון שלך הוא הקריאה לפעולה. זה צריך להיות במיקום בולט על העלון וצריך להיות ברור מה אתה רוצה שהלקוח יעשה הלאה.
סיכום
מאמר זה מדגים שפרסום עלונים יכול להיות יעיל ביותר ויש לו הרבה יותר אורך חיים מאשר שיווק דיגיטלי. שימו לב היטב לעיצוב הפליירים שלכם , וכדי להפוך אותם לחסכוניים עוד יותר, השתדלו לא 'לתארך' אותם יותר מדי. שקול נתונים דמוגרפיים וכוון לאן להעביר את העלונים שלך.
לבסוף, ודא שאתה משתמש בחברת הפצת עלונים מקצועית עם מיפוי ומערכות טובות יחד עם מעקב GPS כדי להבטיח שהכיסוי והרוויה שלך יהיו מרביים.
כיצד להצליח בחלוקת פליירים מקצועית:
יש לך רעיון נהדר לפלייר: שירות חדש לעסקים, פתיחה חגיגית של חנות, קונצרט קרוב, בית פתוח או אירוע.. עכשיו כל מה שאתה צריך… זה קהל. ברוכים הבאים ל- יותר פלוס, כאן תלמדו כיצד לנסח (ללא משחק מילים) את הפצת העלונים שלכם .
על פי המחקר שלנו, הנה ששת הנושאים המובילים שיש לקחת בחשבון לפני הפצת פליירים פתח תקווה שלך.
1. שקול את ההודעה שלך.
הודעות מסוימות מתאימות יותר לפליירים מאחרות. את רובם ניתן לקבץ תחת אותה מטריה – כלומר, רוב העלונים הם הודעות. אולי אתה מנסה לעורר עניין עבור עסק חדש או להזמין אנשים לפסטיבל מקומי.
יש הרבה הזדמנויות הדורשות צורה קלה ובעלות נמוכה של שיווק ישיר. האם העלון שלך מוכן לפריים טיים? ודא שאתה מרוצה לחלוטין מכל היבט של העלון שלך, מתוכן ועד עיצוב. כי ברגע שאתה מדפיס מאות או אלפי עותקים, אין דרך חזרה.
2. שקול את התזמון שלך.
הרשו לי לציין לרגע את המובן מאליו: פליירים עשויים מנייר. הם לא עמידים להפליא, והם לא נוטים להחזיק מעמד זמן רב. אם אתה תולה פליירים בחוץ, תוחלת החיים שלהם עשויה להתקצר משמעותית בגלל פגעי מזג האוויר. לפני שתוציא את אקדח הסיכות, בדוק את תחזית מזג האוויר המקומית שלך לגבי גשם, שלג ורוחות כבדות. אם מזג אוויר קשה באופק, ייתכן שתצטרך להתאים את התוכניות שלך.
בזמן שאנחנו עוסקים בנושא, קחו בחשבון גם את החגים. בסביבות כאלה, כמו ליל כל הקדושים וחג המולד, העלון שלך יתחרה עם הרבה קישוטים. ייתכן שהמקום לא יהיה זמין כפי שהיה קודם. זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם סביב חג – במיוחד אם המסר שלך הוא עונתי או אקטואלי – אבל אתה עדיין צריך לשים לב.
3. קחו בחשבון את הקהל שלכם.
מי צריך לקרוא את העלון שלך? האם זה עניין כללי, או שהוא פונה לקהל מיוחד? חשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים לטוס. זה דבר אחד לחלק אותם לאנשים. זה דבר אחר למסור אותם לאנשים הנכונים .
הפצת פליירים לזרים אקראיים שעוברים לידך ברחוב עשויה להיות לא יעילה כמו מיקוד לקהל מסוים. למעשה, במקרים רבים, אתה יכול גם לשים את העלונים שלך לפח. אבל ברגע שאתה מבין מי הקהל שלך באמת צריך להיות, אתה יכול להרכיב תוכנית הפצה חכמה יותר.
4. שקול את שיטת ההפצה שלך.
איך הפליירים שלך מגיעים לקהל המיועד שלך? יש לך כמה אפשרויות. השיטות הפופולריות ביותר הן:
תליית העלונים בשטחים ציבוריים/קהילתיים.
מסירת העלונים לאנשים ישירות.
שמירת ערימת עלונים באזור עם עומס רב.
משלוח הפליירים מדלת לדלת (או מכונית לרכב).
לשיטה שתבחר יהיו השלכות קריטיות על תוכנית ההפצה שלך. לדוגמה, כמה פליירים תצטרך כדי להשיג את המטרה שלך? כמה זמן ייקח להיפטר מכולם?
לא משנה לאן אתה טס, ודא שאתה מקבל את ההרשאות הנכונות . לא כל המקומות הפתוחים לציבור פתוחים גם לטיסות. בפארקים יש צוות תחזוקה. לשכונות יש מדיניות שידול. לחלונות ראווה ובתי קפה יש מנהלים. לבתי ספר יש טפסי אישור.
אבל אל תוותרו על התקווה. פעמים רבות, אתה יכול לשוחח עם בעלי נכסים כדי לקבוע אם הם פתוחים לחלוקה. אם אתה רואה חנויות עם פליירים כבר בחזית, זה סימן טוב. במקומות רבים, כמו קמפוסים של מכללות ומכבסות, יש לוחות שעם במיוחד עבור פליירים ומודעות מקומיות. תסתכל מסביב, ואל תפחד לשאול!
5. שקול את צוות ההפצה שלך.
אם אתה תולה או מחלק פליירים לבדך, זו הולכת להיות נסיעה ארוכה. הטיסה נעה הרבה יותר מהר בצוות. למרבה המזל, אתה יכול להתקשר לרשת התמיכה שלך לעזרה. אם אתה מכריז על חנות חדשה, העובדים יכולים לעזור. אם זה מסיבה או קונצרט, אתה יכול לגייס משפחה וחברים. אם זה מועדון או ארגון, לא אמור להיות קשה למצוא מתנדבים.
ככל שהכמות נמוכה יותר, כך יהיה קל יותר להוציא את כל העלונים האלה לעולם. עם זאת, אם הגב שלך צמוד לקיר, עדיין יש לך אפשרויות. אם אין לך זמן – ונראה שגם אף אחד אחר לא – התקשר לסוכנות טיסות.
ישנם עסקים מיוחדים בחוץ אשר דואגים לכל תהליך ההפצה, מתחילתו ועד סופו. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכנית חכמה המכוונת לקהל שלך בזמן. חלקם אפילו מציעים מעקב GPS כך שתוכל לצפות בזמן אמת. רק זכור שאינך יכול לשלוט כיצד הצוות עושה את עבודתו, אז בחר בקפידה את שותף הסוכנות שלך.
6. כוון את ההפצה שלך.
לבסוף, עיין היטב בתוכנית ההפצה שלך וודא שלקחת בחשבון את כל השלבים עד לנקודה זו. עכשיו כשיש לך את כל היסודות בתור, אתה יכול לבצע כמה התאמות מתקדמות. מיקוד ההפצה שלך הוא השיקול הסופי שתהיה לו השפעה גדולה על הצלחתך, ויש שתי דרכים לעשות זאת.
מיקוד גיאוגרפי. אם אתה מנהל עסק מקומי, אתה יכול למקד לאזורים ספציפיים שיש להם סיכוי גבוה יותר ליהנות מהשירותים שלך . אתה יכול לבחור את המיקודים, הערים, הרחובות, או אפילו השכונות לפרסום. קח בחשבון את הטופוגרפיה והנוף של אזורים אלה. שטחים מסוימים יהיו קשים יותר לכיסוי מאחרים, כגון גבעות או שכונות שבהן בתים מרוחקים זה מזה.
מיקוד דמוגרפי. אם אתה מכריז על מיקום חדש עבור העסק שלך, אתה עשוי למקד ללקוחות נאמנים שאתה יודע שיהיו מעוניינים. או אם העלון שלך עונה על צורך ספציפי, כמו שמרטפות או גינון, ייתכן שתהיה סלקטיבי לגבי מי יקבל עלון. הרעיון הוא לתת פליירים רק לאנשים שבאמת נהנים מהמסר שלך, כך לפלייר שלך יש סיכוי גבוה יותר להצליח.
חלוקת פליירים רמת גן אולי דרך זולה לפרסם, אבל זה לא אומר שאתה רוצה לזרוק את הכסף שלך. עם ששת השיקולים הללו, אתה יכול לעצב תוכנית חלוקת עלונים חכמה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות או האישיות שלך.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
אולי תתעניין גם ב: טיפים לחלוקת פליירים מאחד שמבין
עוד מאמרים בנושא: טיפים להפצת פליירים לעסקים
עוד מאמרים בנושא: הדפסת פליירים לעסק שלך – טיפים וטריקים
עוד מאמרים בנושא: הפצת פליירים – איך לעשות זאת נכון?
אולי תתעניין גם ב: כיצד לבחור בית דפוס לעסק שלכם?
נושאים נוספים שאוליי יעניינו: