עשה ואל תעשה בעת חלוקת פליירים
רוב בעלי העסקים יחשבו שהדבר היחיד שהם צריכים לעשות בכל הנוגע להפצת פליירים הוא להדפיס עותקים ולמסור אותם במקומות ציבוריים. עם זאת, יש יותר מזה אם אתה רוצה שהקמפיין שלך יצליח.
אולי אתם חושבים: מהן עשה ואל תעשה בעת חלוקת פליירים? חלוקת פליירים היא דבר אחד, אבל לדעת את הדרך, התזמון והמיקום הנכונים למסור אותם זה דבר אחר. הפצת פליירים היא אסטרטגיה שיווקית שכאשר היא נעשית נכון, יכולה באמת להגביר את העסק שלך.
עשה ואל תעשה בהפצת פליירים
הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשאתה מתכנן את קמפיין הפצת העלונים הבא שלך :
מה לעשות:
עשה מחקר על האזור שבו אתה תפיץ.
דבר אחד שכדאי לדעת על הפצת עלון הוא המיקום שאליו אתה הולך לתת אותו. ודא שזהו אזור עם תנועה גבוהה שבו סביר להניח ששוק היעד שלך יראה את העלונים שלך. אחת הסיבות שחלק מהאסטרטגיות של הפצת פליירים נכשלות היא בגלל שהפליירים מופצים באזורים שבהם לא סביר שיראו אותם לקוחות פוטנציאליים.
בחר את הזמן הנכון להפצה.
השעה ביום וביום בשבוע שתבחר להפיץ יכולים גם להשפיע על מידת ההצלחה של מסע הפרסום שלך. לדוגמה, אם אתה מכוון לאנשי מקצוע עובדים, הפצה בשעות הצהריים בימי חול תהיה רעיון טוב. אם אתה מכוון לתלמידים, לעומת זאת, הפצה אחרי בית הספר או בסופי שבוע תהיה טובה יותר.
השתמש בעיצובים המושכים את העין.
העיצוב של העלון שלך חשוב כי זה מה שימשוך את תשומת הלב הראשונה של אנשים. ודא שהוא מושך מבחינה ויזואלית וכולל את כל המידע שברצונך להעביר (מבלי להכיל מילים מדי).
עשה שימוש בשני צידי הנייר.
דבר אחד שאולי לא שקלת הוא שאנשים ייקחו את העלון שלך רק אם הם מתעניינים במה שכתוב בו. אז ודא שאתה משתמש בשני צידי הנייר כדי להדפיס את המידע שלך. בדרך זו, גם אם מישהו מסתכל רק כלאחר יד על העלון שלך, הוא עדיין עשוי להיות מסוקרן מספיק כדי להסתכל מקרוב.
לאים:
אל תשכח לכלול קריאה לפעולה.
העלון שלך צריך לכלול קריאה ברורה לפעולה, כגון "בקר באתר שלנו למידע נוסף" או "עצור בחנות שלנו עוד היום!" אם לא תכלול קריאה לפעולה, ייתכן שאנשים לא ידעו מה אתה רוצה שהם יעשו עם העלון שלך.
אל תשתמש בשום נייר זול אחר.
שימוש בנייר באיכות נמוכה יגרום לפלייר שלכם להיראות זול ולא מקצועי. זה ישתקף בצורה גרועה את העסק שלך, אז וודא שאתה משתמש בנייר באיכות טובה (רצוי מבריק) להדפסת העלונים שלך.
אל תפיץ במקומות לא רלוונטיים.
כפי שציינו קודם לכן, חשוב לבחור את המיקום הנכון להפצת הפליירים שלכם. אבל דבר נוסף שכדאי לזכור הוא לא להשאיר אותם באקראי במקומות שבהם לא סביר שיראו אותם או יאספו אותם. זה רק יגרום להשלכת העלונים שלך ולבזבז אותם.
עכשיו, כשאתה יודע מה העשה ואל תעשה של הפצת פליירים, אתה צעד אחד קרוב יותר להפעלת קמפיין מוצלח! רק זכרו לזכור את העצות הללו ותוודאו שתראו תוצאות.
היתרונות של הפצת פליירים
בין שאר אמצעי השיווק והפרסום, פליירים הם עדיין אחת הדרכים היעילות והפופולריות ביותר לקידום עסקים ומוצרים. הנה כמה סיבות לכך:
פליירים הם דרך לא יקרה להגיע למספר רב של אנשים.
אתה יכול למקד לקהל מסוים על ידי הפצה במיקומים ספציפיים.
קל לעצב ולהדפיס פליירים.
אתה יכול לעקוב אחר הצלחת מסע הפרסום שלך על ידי מדידת שיעור התגובה.
אם אתה חושב להפעיל קמפיין להפצת פליירים, זכור את היתרונות הללו ובטוח שתראה תוצאות חיוביות!
כיצד לתכנן תוכנית אסטרטגית להפצת פליירים
לפני שאתה חושב על עיצוב העלון שלך או היכן להפיץ אותם, אתה צריך שתהיה לך תוכנית ברורה לקמפיין שלך. זה אומר להכיר את קהל היעד שלך ואיזה סוג של מסר אתה רוצה להעביר. ברגע שיש לך הבנה טובה של הדברים האלה, אתה יכול להתחיל לתכנן את אסטרטגיית ההפצה שלך. הנה כמה טיפים:
1. הגדירו את קהל היעד שלכם
הצעד הראשון הוא להבין מי קהל היעד שלך. זה יקבע לא רק את התוכן של העלון שלך אלא גם היכן תפיץ אותם. לדוגמה, אם אתה מכוון לאנשי מקצוע עובדים, הפצה באזורים ליד בנייני משרדים תהיה רעיון טוב.
2. החליטו על שיטת החלוקה
ישנן דרכים שונות לחלוקת פליירים, כגון יד ליד, מדלת לדלת או במקומות ציבוריים. השיטה שתבחר תהיה תלויה גם בקהל היעד שלך.
3. תכננו את עיתוי ההפצה שלכם
השעה ביום וביום בשבוע שאתה מפיץ את הפליירים שלך יכול גם לשנות את מידת ההצלחה של מסע הפרסום שלך. לדוגמה, אם אתה מכוון לעובדי משרד, הפצה במהלך שעות הצהריים בימי חול יהיה רעיון טוב. אם אתה מכוון לתלמידים, לעומת זאת, הפצה אחרי בית הספר או בסופי שבוע תהיה טובה יותר.
4. הגדירו תקציב
הדפסה והפצה של פליירים יכולים להיות זולים למדי, אך עדיין חשוב להגדיר תקציב לקמפיין שלכם. זה יעזור לך לקבוע כמה פליירים אתה צריך להדפיס וכמה אנשים אתה צריך לשכור להפצה.
5. עקוב אחר התוצאות
לאחר שהקמפיין שלך יוצא לדרך, חשוב לעקוב אחר התוצאות כדי שתוכל לראות מה עובד ומה לא. בדרך זו, תוכל להתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך כדי להפיק את המרב מקמפיין הפצת העלונים שלך.
על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שמסע הפרסום שלך יצליח!
מה אסור לעשות בפלייר?
יש כמה דברים שכדאי להימנע מלעשות בעת עיצוב והפצת פליירים. הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לזכור:
אל תשתמש בנייר באיכות נמוכה.
העלון שלך צריך להיראות נקי ומקצועי, אז הקפד להשתמש בנייר באיכות טובה להדפסה. הימנע משימוש בנייר דק ודק מכיוון שזה יגרום לחוברת שלך להיראות זולה ולא מקצועית.
אל תפיץ במקומות אקראיים.
ודא שאתה בוחר את המיקום הנכון להפצת העלונים שלך. משמעות הדבר היא בחירת מקומות שבהם קהל היעד שלך צפוי לראות אותם. הפצה במקומות אקראיים רק תגרום לזריקת העלונים שלך ולבזבוז.
אל תשכח לעקוב אחר תוצאות הקמפיין שלך.
כפי שצוין קודם לכן, חשוב לעקוב אחר תוצאות הקמפיין שלך כדי שתוכל להתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך. עקוב אחר כמה פליירים חילקת וכמה תגובות קיבלת. זה יעזור לך לקבוע אם מסע הפרסום שלך מצליח או לא.
האם חלוקת פליירים עובדת?
פליירים הם כלי שיווקי נהדר, אבל רק אם הם נעשים נכון. עקוב אחר הטיפים שלמעלה כדי להבטיח שמסע הפרסום שלך מוצלח. עם קצת תכנון ומאמץ, אתה יכול להיות בטוח לראות תוצאות חיוביות!
מחשבות אחרונות
כעת, כשאתה יודע מה עשה ואל תעשה בעת הפצת פליירים, הקפד ליישם את הטיפים הללו בקמפיין הבא שלך. אתה יכול לשכור חברת דפוס מקצועית שתסייע לך בעיצוב והפצת הפליירים שלך. בעזרתם תוכלו להיות בטוחים שהקמפיין שלכם יצליח!
כיצד להצליח בחלוקת פליירים מקצועית:
יש לך רעיון נהדר לפלייר: שירות חדש לעסקים, פתיחה חגיגית של חנות, קונצרט קרוב, בית פתוח או אירוע.. עכשיו כל מה שאתה צריך… זה קהל. ברוכים הבאים ל- יותר פלוס, כאן תלמדו כיצד לנסח (ללא משחק מילים) את הפצת העלונים שלכם .
על פי המחקר שלנו, הנה ששת הנושאים המובילים שיש לקחת בחשבון לפני הפצת פליירים פתח תקווה שלך.
1. שקול את ההודעה שלך.
הודעות מסוימות מתאימות יותר לפליירים מאחרות. את רובם ניתן לקבץ תחת אותה מטריה – כלומר, רוב העלונים הם הודעות. אולי אתה מנסה לעורר עניין עבור עסק חדש או להזמין אנשים לפסטיבל מקומי.
יש הרבה הזדמנויות הדורשות צורה קלה ובעלות נמוכה של שיווק ישיר. האם העלון שלך מוכן לפריים טיים? ודא שאתה מרוצה לחלוטין מכל היבט של העלון שלך, מתוכן ועד עיצוב. כי ברגע שאתה מדפיס מאות או אלפי עותקים, אין דרך חזרה.
2. שקול את התזמון שלך.
הרשו לי לציין לרגע את המובן מאליו: פליירים עשויים מנייר. הם לא עמידים להפליא, והם לא נוטים להחזיק מעמד זמן רב. אם אתה תולה פליירים בחוץ, תוחלת החיים שלהם עשויה להתקצר משמעותית בגלל פגעי מזג האוויר. לפני שתוציא את אקדח הסיכות, בדוק את תחזית מזג האוויר המקומית שלך לגבי גשם, שלג ורוחות כבדות. אם מזג אוויר קשה באופק, ייתכן שתצטרך להתאים את התוכניות שלך.
בזמן שאנחנו עוסקים בנושא, קחו בחשבון גם את החגים. בסביבות כאלה, כמו ליל כל הקדושים וחג המולד, העלון שלך יתחרה עם הרבה קישוטים. ייתכן שהמקום לא יהיה זמין כפי שהיה קודם. זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם סביב חג – במיוחד אם המסר שלך הוא עונתי או אקטואלי – אבל אתה עדיין צריך לשים לב.
3. קחו בחשבון את הקהל שלכם.
מי צריך לקרוא את העלון שלך? האם זה עניין כללי, או שהוא פונה לקהל מיוחד? חשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים לטוס. זה דבר אחד לחלק אותם לאנשים. זה דבר אחר למסור אותם לאנשים הנכונים .
הפצת פליירים לזרים אקראיים שעוברים לידך ברחוב עשויה להיות לא יעילה כמו מיקוד לקהל מסוים. למעשה, במקרים רבים, אתה יכול גם לשים את העלונים שלך לפח. אבל ברגע שאתה מבין מי הקהל שלך באמת צריך להיות, אתה יכול להרכיב תוכנית הפצה חכמה יותר.
4. שקול את שיטת ההפצה שלך.
איך הפליירים שלך מגיעים לקהל המיועד שלך? יש לך כמה אפשרויות. השיטות הפופולריות ביותר הן:
תליית העלונים בשטחים ציבוריים/קהילתיים.
מסירת העלונים לאנשים ישירות.
שמירת ערימת עלונים באזור עם עומס רב.
משלוח הפליירים מדלת לדלת (או מכונית לרכב).
לשיטה שתבחר יהיו השלכות קריטיות על תוכנית ההפצה שלך. לדוגמה, כמה פליירים תצטרך כדי להשיג את המטרה שלך? כמה זמן ייקח להיפטר מכולם?
לא משנה לאן אתה טס, ודא שאתה מקבל את ההרשאות הנכונות . לא כל המקומות הפתוחים לציבור פתוחים גם לטיסות. בפארקים יש צוות תחזוקה. לשכונות יש מדיניות שידול. לחלונות ראווה ובתי קפה יש מנהלים. לבתי ספר יש טפסי אישור.
אבל אל תוותרו על התקווה. פעמים רבות, אתה יכול לשוחח עם בעלי נכסים כדי לקבוע אם הם פתוחים לחלוקה. אם אתה רואה חנויות עם פליירים כבר בחזית, זה סימן טוב. במקומות רבים, כמו קמפוסים של מכללות ומכבסות, יש לוחות שעם במיוחד עבור פליירים ומודעות מקומיות. תסתכל מסביב, ואל תפחד לשאול!
5. שקול את צוות ההפצה שלך.
אם אתה תולה או מחלק פליירים לבדך, זו הולכת להיות נסיעה ארוכה. הטיסה נעה הרבה יותר מהר בצוות. למרבה המזל, אתה יכול להתקשר לרשת התמיכה שלך לעזרה. אם אתה מכריז על חנות חדשה, העובדים יכולים לעזור. אם זה מסיבה או קונצרט, אתה יכול לגייס משפחה וחברים. אם זה מועדון או ארגון, לא אמור להיות קשה למצוא מתנדבים.
ככל שהכמות נמוכה יותר, כך יהיה קל יותר להוציא את כל העלונים האלה לעולם. עם זאת, אם הגב שלך צמוד לקיר, עדיין יש לך אפשרויות. אם אין לך זמן – ונראה שגם אף אחד אחר לא – התקשר לסוכנות טיסות.
ישנם עסקים מיוחדים בחוץ אשר דואגים לכל תהליך ההפצה, מתחילתו ועד סופו. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכנית חכמה המכוונת לקהל שלך בזמן. חלקם אפילו מציעים מעקב GPS כך שתוכל לצפות בזמן אמת. רק זכור שאינך יכול לשלוט כיצד הצוות עושה את עבודתו, אז בחר בקפידה את שותף הסוכנות שלך.
6. כוון את ההפצה שלך.
לבסוף, עיין היטב בתוכנית ההפצה שלך וודא שלקחת בחשבון את כל השלבים עד לנקודה זו. עכשיו כשיש לך את כל היסודות בתור, אתה יכול לבצע כמה התאמות מתקדמות. מיקוד ההפצה שלך הוא השיקול הסופי שתהיה לו השפעה גדולה על הצלחתך, ויש שתי דרכים לעשות זאת.
מיקוד גיאוגרפי. אם אתה מנהל עסק מקומי, אתה יכול למקד לאזורים ספציפיים שיש להם סיכוי גבוה יותר ליהנות מהשירותים שלך . אתה יכול לבחור את המיקודים, הערים, הרחובות, או אפילו השכונות לפרסום. קח בחשבון את הטופוגרפיה והנוף של אזורים אלה. שטחים מסוימים יהיו קשים יותר לכיסוי מאחרים, כגון גבעות או שכונות שבהן בתים מרוחקים זה מזה.
מיקוד דמוגרפי. אם אתה מכריז על מיקום חדש עבור העסק שלך, אתה עשוי למקד ללקוחות נאמנים שאתה יודע שיהיו מעוניינים. או אם העלון שלך עונה על צורך ספציפי, כמו שמרטפות או גינון, ייתכן שתהיה סלקטיבי לגבי מי יקבל עלון. הרעיון הוא לתת פליירים רק לאנשים שבאמת נהנים מהמסר שלך, כך לפלייר שלך יש סיכוי גבוה יותר להצליח.
חלוקת פליירים רמת גן אולי דרך זולה לפרסם, אבל זה לא אומר שאתה רוצה לזרוק את הכסף שלך. עם ששת השיקולים הללו, אתה יכול לעצב תוכנית חלוקת עלונים חכמה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות או האישיות שלך.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
אולי תתעניין גם ב: טיפים לחלוקת פליירים מאחד שמבין
עוד מאמרים בנושא: טיפים להפצת פליירים לעסקים
עוד מאמרים בנושא: הדפסת פליירים לעסק שלך – טיפים וטריקים
עוד מאמרים בנושא: הפצת פליירים – איך לעשות זאת נכון?
אולי תתעניין גם ב: כיצד לבחור בית דפוס לעסק שלכם?
נושאים נוספים שאוליי יעניינו: