כיצד תוכל להבטיח הפצת פליירים יעילה עבור הארגון העסקי שלך?
לכולנו יש את החבר האחד בחיינו שתמיד יש לו משהו שלילי להגיד. כן, החבר הזה שהפרצוף שלו צץ במוחכם ברגע שקראת את המשפט הראשון.
יכול להיות שאתה מדבר על לבלות לילה שקט בבקתה ביער, והבחור היה מעלה מיד דברים של יום שישי ה-13.
מדברים על נסיעה להוואי לקצת R&R, והאדם יגיד מיד משהו, "למה? אז הכרישים יכולים לאכול אותך?" אחר כך הם ימשיכו להמציא סיפור פרוע על איזו התקפת כריש פנטזיה טובה יותר מאשר לסתות.
חוברת לעומת עלון מול חוברת מול חוברת
אלה אותם אנשים שאומרים את זה כשאתה שואל את העצה שלהם לגבי יישום קמפיין שיווקי עלונים .
"למה אתה רוצה לחלק פליירים? אז כולם יכולים לזרוק אותם?"
והחלק המדאיג הוא שהם לא טועים מבחינה טכנית, לפחות ברוב המקרים. אבל האם זה אומר שפליירים הם השקעה לא רווחית?
ובכן, היינו טוענים שלא. למה? מכיוון שכמי שעוזר לחברות להשיג רווחים אפשריים מדיוור ישיר, כולל פליירים, אנו יודעים שעלונים הם כלי שיווקי מעשי. כמובן, זו משימה לא פשוטה להצליח בשיווק פליירים, אבל אף פעם לא בלתי אפשרית.
כל דבר מעיצוב ועד הפצת פליירים מורכב יותר ממה שאתה חושב. יישום קמפיין שיווקי מוצלח דורש מאמץ מודע, אסטרטגיה יעילה וכלים.
ותאמינו או לא, הפצת פליירים היא קריטית לקמפיין שיווקי מוצלח של פליירים. כאן אנו דנים כיצד תוכל להפיץ ביעילות את העלון השיווקי שלך מבלי לחלק באופן אקראי דפים לאנשים שבסופו של דבר "יזרקו אותו".
פעולות דיוור ישיר
איך מחלקים פליירים באופן חוקי?
ישנן מספר דרכים שבהן תוכל להפיץ פליירים עבור העסק שלך. להלן נדון בכמה מהדרכים היעילות ביותר להפיץ את הפליירים העסקיים שלך לקהל היעד.
שיווק בדואר ישיר
אחת הדרכים היעילות ביותר להפיץ פליירים עבור העסק שלך היא לשלוח אותם בדואר לקהל היעד שלך. 70% מהלקוחות מאמינים ששיווק בדיוור ישיר הוא הרבה יותר אישי מאינטראקציה מקוונת יומיומית. אבל זה אפילו לא החלק הכי טוב!
הדבר הטוב ביותר בחלוקת פליירים באמצעות דיוור ישיר הוא שאתה יכול למקד את מאמצי השיווק שלך. זה הרבה יותר יעיל מלעמוד על הכביש או בקניון המקומי לחלק עלונים לכל מי שאתה רואה. דיוור ישיר מאפשר לך לדעת לאן או למי אתה שולח את העלונים היקרים שלך.
אנחנו יודעים מה אתה חושב.
"האם הפצת פליירים באמצעות דיוור ישיר לא יקרה יותר מאשר רק השארת אותם בדלפק הקבלה של חנות?"
אנו עונים על שאלה זו בקביעות עם לקוחותינו מ-PostGrid. והתשובה שלי כמעט תמיד זהה.
"כן, הפצת פליירים באמצעות דואר היא לא האפשרות הזולה ביותר שאתה יכול למצוא. יש אפילו אומרים שדואר ממוען יכול לעלות פי עשרה או יותר מאשר עלונים מסורתיים. אבל מה לגבי החזר ה-ROI? כי בסופו של יום, הכל קשור למספרים וכיצד ניתן לגדל אותם ביעילות".
על פי מחקר שנערך לאחרונה, שיעור התגובה של עלוני דיוור ישיר הוא כ -5.1% . אם זה לא נשמע מספיק מרשים, שקול את זה. שיעור התגובה למודעות מקוונות, קמפיינים במדיה חברתית, חיפוש בתשלום וקמפיינים בדוא"ל הוא פחות מ-1%.
אוטומציה של דיוור ישיר להפצת פליירים
סיבה נוספת שבגללה כדאי לשקול הפצת פליירים בדואר היא יכולת אוטומציה. תוכנת אוטומציה של דיוור ישיר כמו PostGrid מאפשרת לך לבצע אוטומציה מלאה של ההדפסה וההפצה של פליירים . אבל זה לא הכל.
פתרון דיוור ישיר אוטומטי מאפשר לך לייעל את תהליך הדיוור שלך ולמזער בזבוז כסף, זמן ומשאבים. נוסף על כך, אתה יכול גם לגשת להנחות בדואר בכמות גדולה מספק שירותי הדואר להפצת עלונים .
יתר על כן, קל להפליא לבצע אוטומציה של פעולות דיוור ישיר באמצעות כלים מתקדמים כמו PostGrid. אבל אל תתייחס למילה שלנו. הקשיבו למה שיש ללקוחות שלנו – חברה מובילה בתחום הבריאות לומר על אוטומציה של דיוור ישיר של PostGrid.
"PostGrid עובד בצורה חלקה עם פתרון ה-CRM שלנו. לא היו לנו בעיות עם תהליך האינטגרציה והצוות מ-PostGrid תמיד היה זמין לתמיכה אפילו לשאלה הטריוויאלית שהייתה לנו. פורטל האינטרנט שלהם פשוט וקל לשימוש והוא גם מאפשר לנו לנתח את מגבלות השליחה השבועיות והחודשיות"
ב-PostGrid, אנו תמיד נותנים עדיפות ללקוחותינו וצוות התמיכה שלנו מהווה עדות קבועה לכך. צוות התמיכה שלנו עובד מסביב לשעון כדי למלא את צורכי הדיוור הישיר שלך ללא קשר למידת המורכבות או הפשוטה שהם.
אחד מלקוחותינו הגיע אלינו כדי לקבל עזרה באוטומציה של פעולות הדיוור שלהם. הלקוח הוא מומחה מוביל בתעשיית הבריאות ודרישת הדיוור שלו כללה שליחת אלפי דיוור. לא רק שהבטחנו תהליך דיוור יעיל ללקוח אלא אפילו הצלחנו להגדיל את מגבלת הדיוור שלו תוך 10 דקות לאחר קבלת הבקשה ממנו.
אדם לאדם
גישה אמינה נוספת שתוכל לאמץ להפצת עלונים היא לחלק אותם באופן אישי. זה אולי נשמע כמו גישה מהאסכולה הישנה, והכוונה היא הזדמנות ארוכה למשלוח עלונים מאדם לאדם. עם זאת, יש לו כמה יתרונות ייחודיים שלא תוכל לקבל עם פתרון אוטומטי.
לדוגמה, הפצת עלונים מאדם לאדם היא פרואקטיבית יותר ותייצר מעורבות גבוהה יותר של לקוחות. כאשר אדם מגיע ישירות אליכם עם המסר השיווקי, סיכויי הדחייה נמוכים משמעותית.
למה?
אנשים מתקשים להגיד לא לפנים של מישהו, אפילו לאדם זר שמחלק פליירים.
באופן מפתיע, PostGrid יכול לעזור לך אפילו במהלך הפצת עלונים מאדם לאדם . אֵיך? אתה יכול להשתמש ב- API לאימות כתובת של PostGrid כדי לגשת לתכונת קידוד גיאוגרפי.
באמצעות יכולות גיאוגרפיה ומיפוי גיאוגרפי, אתה יכול לזהות אזורים שקהל היעד שלך פוקד. הפכת את החדשות לנתונים האלה כדי למקד את מאמצי השיווק שלך ולהפיץ פליירים לקהל רלוונטי.
השאר ערימה של פליירים
דרך מצוינת נוספת להפיץ פליירים עבור העסק שלך היא להשאיר ערימה של פליירים באזורים עם תנועה גבוהה. זו ללא ספק הדרך הקלה ביותר להפיץ פליירים. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר ערימה של עלונים באזור העומס. אתה יכול אפילו לשים מתלה או מעמד של החוברות שלך לציבור עם מיתוג אטרקטיבי כך שהוא מושך במהירות את תשומת הלב.
עם זאת, אתה מסתכן שהפליירים השיווקיים שלך ייפגעו או יושחתו כאשר אתה משאיר אותם בחוץ כך. לפיכך, עליך לנקוט בגישה זו רק כאשר אין סיכון לפגיעה בדואר השיווקי שלך . אפילו כאן, אתה יכול להשתמש ב-API של אימות הכתובות של PostGrid וביכולת הקידוד הגיאוגרפי כדי לזהות אזורי תנועה כבדה להפצת עלונים .
עסק לעסק
שמירה על קשרים טובים עם עסקים מקומיים היא תמיד רעיון טוב עבור ארגון עסקי. מערכת יחסים טובה עם העסקים המקומיים, במיוחד אם העסק הזה שייך לענף הרלוונטי לעסק שלך, מועיל. אתם יכולים לעזור אחד לשני על ידי ביצוע עסקה שתועיל לשני הצדדים. אבל מה כל זה קשור להפצת עלונים ?
אתה יכול להגיע להסדר שבו העסק השני, בבקשה הנח את העלונים שלך בדלפק הקבלה או בדלפק הצ'ק-אאוט. באופן דומה, אתה יכול גם לחלק פליירים עבור החברה האחרת במשרד הפנים שלך. לדוגמה, ארגון בריאות יכול לשתף פעולה עם חדר הכושר המקומי כדי לשווק את מוצריו התזונתיים לקהל היעד.
הפצה מרובה טיפות
הפצה מרובת טיפות כרוכה בהכנסת העלון השיווקי שלך לעיתון המקומי/מגזין ומסירתם עם מנוי הלקוח. הפצת העלונים שלך כך היא יותר יקרה יחסית מגישות אחרות כמו הפצת עלונים מאדם לאדם .
מצד שני, הפצה מרובה טיפות מאפשרת לך למקד את מאמצי השיווק שלך טוב יותר. לדוגמה, אתה יכול להשתמש במגזין הבריאות כדי להציג מוצרים ושירותים הקשורים לבריאות לקהל היעד. לפיכך, סביר להניח שהפצת פליירים באמצעות הפצה מרובה טיפות תהיה בעלת שיעור המרה טוב יותר עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלך.
מעלית מגרש
מעטים דברים בחיים משעממים יותר מעמידה בחוסר מעש בתוך מעלית. הוא מציע הזדמנות מושלמת עבורך להפיץ את העלון השיווקי שלך ללקוחות פוטנציאליים.
לראות את העלון השיווקי שלך מעניין יותר עבור אדם שעומד בתוך מעלית מאשר עבור מישהו שמקבל אותו תוך כדי חייהם.
לפיכך, כדאי לנסות לחלק פליירים או להציג אותם בתוך מעלית. במילים אחרות, השארת כמה חומרי שיווק בתוך מעלית היא דרך מצוינת להבטיח שהעלון שלך יקבל את תשומת הלב הראויה.
API של אימות כתובת
4 שאלות שכדאי לשאול את עצמכם לפני חלוקת פליירים
אתה עשוי לחשוב שאתה מוכן להפיץ פליירים ברגע שתסיים לעצב אחד ולהדפיס אותו. אבל, הדברים אינם פשוטים כפי שאתה עשוי לחשוב. אתה עשוי לחשוב לצאת עם רובים בוערים זו הגישה הטובה ביותר שאתה יכול לנקוט.
להלן חמש שאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שתתחיל הפצת פליירים עבור החברה שלך.
1. מה אנחנו יודעים על קהל היעד שלי?
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים להפיץ את הפליירים שלך הוא לשקול מה אתה יודע על קהל היעד שלך. סביר להניח שיצרת פרופיל עבור קהל היעד שלך בזמן יצירת העלון.
לכן, כל שעליכם לעשות הוא לנתח את המידע שכבר אספת ליצירת העלון. פעולה זו תעזור לך למצוא את הגישה הטובה ביותר כדי להבטיח הפצת עלונים אופטימלית .
2. מהו המיקום הטוב ביותר להפצת פליירים?
הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא לשקול כמה אזורים עם תנועה גבוהה כדי להפיץ פליירים עבור העסק שלך. פליירים אולי אינם הגישה הממוקדת ביותר לשיווק. עם זאת, אתה עדיין יכול לעשות קצת מאמץ כדי למקד את מאמצי השיווק שלך.
לדוגמה, נסה למקד לאזורים שבהם הלקוחות שלך צפויים לפקוד. בנוסף, עליכם לשקול גם גישה מותאמת אישית שבה אתם שולחים את הפליירים לקהל היעד. בניגוד להפצה מאדם לאדם של פליירים , גישה זו הרבה יותר ממוקדת ומותאמת אישית.
3. מהו תנאי מזג האוויר?
לגבי חומרים שיווקיים , פליירים אינם עמידים לאורך זמן ואינם בנויים לסבול נזק רב. לפיכך, עדיף לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר כאשר אתם מתכננים חלוקת עלונים לאירוע או מוצר/שירות קרובים.
4. באיזו שעה עלינו להפיץ פליירים?
היבט נוסף שיש לקחת בחשבון בהפצת עלונים הוא הזמן שבו אתה רוצה לעשות את זה. לדוגמה, קחו בחשבון את החגים או האירועים הקרובים, כדי שהקמפיין שלכם לא יתנגש בהם. אל תבין אותי לא נכון. אנחנו לא אומרים שחגים או אירועים תמיד מעכבים את הפצת החומרים השיווקיים.
כמי שעזר לעסקים לבצע אוטומציה של מסעות הפרסום שלהם בדיוור ישיר, אנו מכירים פרויקטים הממנפים את התזמון. לדוגמה, רבים מלקוחותינו שולחים הצעות הנחות במהלך החגים. והם סופר יעילים ביצירת תגובה מקהל היעד.
"עלונים עם קוד הנחה צפויים להישמר לפחות שבוע ב-50%" – DMA .
עם זאת, אתה זקוק ליכולות מתקדמות כמו דיוור מתוזמן כדי להבטיח שהפצת עלונים תתרחש בזמן. מכאן, שיש כלי לאוטומציה של דיוור ישיר כמו PostGrid ורעיון טוב לגבי זמני האספקה של הדואר השיווקי שלך הוא חיוני.
סיכום
הפצת פליירים שיווקיים עבור הארגון העסקי שלך אף פעם לא קלה כמו שאתה חושב. סביר להניח שמסע הפרסום שלך לשיווק עלונים ייכשל אלא אם תאמץ את האסטרטגיה הנכונה ותשתמש בכלי אוטומציה מתקדמים. למעלה ראינו כמה דרכים יעילות להפצת פליירים עבור העסק שלך.
הארגון העסקי שלך צריך לנתח את דרישות השיווק ואת קהל היעד שלו כדי להבטיח הפצת עלונים יעילה . חוץ מזה, אתה גם צריך להשתמש בפתרונות אוטומציה מתקדמים כמו PostGrid כדי לשפר את מאמצי השיווק שלך.
שימוש בכלים כמו PostGrid חוסך לך זמן יקר, כסף ומשאבים יקרים. זה גם מספק לך יכולות מתקדמות כמו הדפסה אישית של חומרים שיווקיים וקידוד גיאוגרפי למיקוד טוב יותר.
לפיכך, עליך להשתמש בכלי אוטומציה מתקדמים כמו PostGrid ותכנון יעיל כדי להבטיח הפצת פליירים מדויקת עבור העסק שלך.
כיצד להצליח בחלוקת פליירים מקצועית:
יש לך רעיון נהדר לפלייר: שירות חדש לעסקים, פתיחה חגיגית של חנות, קונצרט קרוב, בית פתוח או אירוע.. עכשיו כל מה שאתה צריך… זה קהל. ברוכים הבאים ל- יותר פלוס, כאן תלמדו כיצד לנסח (ללא משחק מילים) את הפצת העלונים שלכם .
על פי המחקר שלנו, הנה ששת הנושאים המובילים שיש לקחת בחשבון לפני הפצת פליירים פתח תקווה שלך.
1. שקול את ההודעה שלך.
הודעות מסוימות מתאימות יותר לפליירים מאחרות. את רובם ניתן לקבץ תחת אותה מטריה – כלומר, רוב העלונים הם הודעות. אולי אתה מנסה לעורר עניין עבור עסק חדש או להזמין אנשים לפסטיבל מקומי.
יש הרבה הזדמנויות הדורשות צורה קלה ובעלות נמוכה של שיווק ישיר. האם העלון שלך מוכן לפריים טיים? ודא שאתה מרוצה לחלוטין מכל היבט של העלון שלך, מתוכן ועד עיצוב. כי ברגע שאתה מדפיס מאות או אלפי עותקים, אין דרך חזרה.
2. שקול את התזמון שלך.
הרשו לי לציין לרגע את המובן מאליו: פליירים עשויים מנייר. הם לא עמידים להפליא, והם לא נוטים להחזיק מעמד זמן רב. אם אתה תולה פליירים בחוץ, תוחלת החיים שלהם עשויה להתקצר משמעותית בגלל פגעי מזג האוויר. לפני שתוציא את אקדח הסיכות, בדוק את תחזית מזג האוויר המקומית שלך לגבי גשם, שלג ורוחות כבדות. אם מזג אוויר קשה באופק, ייתכן שתצטרך להתאים את התוכניות שלך.
בזמן שאנחנו עוסקים בנושא, קחו בחשבון גם את החגים. בסביבות כאלה, כמו ליל כל הקדושים וחג המולד, העלון שלך יתחרה עם הרבה קישוטים. ייתכן שהמקום לא יהיה זמין כפי שהיה קודם. זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם סביב חג – במיוחד אם המסר שלך הוא עונתי או אקטואלי – אבל אתה עדיין צריך לשים לב.
3. קחו בחשבון את הקהל שלכם.
מי צריך לקרוא את העלון שלך? האם זה עניין כללי, או שהוא פונה לקהל מיוחד? חשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים לטוס. זה דבר אחד לחלק אותם לאנשים. זה דבר אחר למסור אותם לאנשים הנכונים .
הפצת פליירים לזרים אקראיים שעוברים לידך ברחוב עשויה להיות לא יעילה כמו מיקוד לקהל מסוים. למעשה, במקרים רבים, אתה יכול גם לשים את העלונים שלך לפח. אבל ברגע שאתה מבין מי הקהל שלך באמת צריך להיות, אתה יכול להרכיב תוכנית הפצה חכמה יותר.
4. שקול את שיטת ההפצה שלך.
איך הפליירים שלך מגיעים לקהל המיועד שלך? יש לך כמה אפשרויות. השיטות הפופולריות ביותר הן:
תליית העלונים בשטחים ציבוריים/קהילתיים.
מסירת העלונים לאנשים ישירות.
שמירת ערימת עלונים באזור עם עומס רב.
משלוח הפליירים מדלת לדלת (או מכונית לרכב).
לשיטה שתבחר יהיו השלכות קריטיות על תוכנית ההפצה שלך. לדוגמה, כמה פליירים תצטרך כדי להשיג את המטרה שלך? כמה זמן ייקח להיפטר מכולם?
לא משנה לאן אתה טס, ודא שאתה מקבל את ההרשאות הנכונות . לא כל המקומות הפתוחים לציבור פתוחים גם לטיסות. בפארקים יש צוות תחזוקה. לשכונות יש מדיניות שידול. לחלונות ראווה ובתי קפה יש מנהלים. לבתי ספר יש טפסי אישור.
אבל אל תוותרו על התקווה. פעמים רבות, אתה יכול לשוחח עם בעלי נכסים כדי לקבוע אם הם פתוחים לחלוקה. אם אתה רואה חנויות עם פליירים כבר בחזית, זה סימן טוב. במקומות רבים, כמו קמפוסים של מכללות ומכבסות, יש לוחות שעם במיוחד עבור פליירים ומודעות מקומיות. תסתכל מסביב, ואל תפחד לשאול!
5. שקול את צוות ההפצה שלך.
אם אתה תולה או מחלק פליירים לבדך, זו הולכת להיות נסיעה ארוכה. הטיסה נעה הרבה יותר מהר בצוות. למרבה המזל, אתה יכול להתקשר לרשת התמיכה שלך לעזרה. אם אתה מכריז על חנות חדשה, העובדים יכולים לעזור. אם זה מסיבה או קונצרט, אתה יכול לגייס משפחה וחברים. אם זה מועדון או ארגון, לא אמור להיות קשה למצוא מתנדבים.
ככל שהכמות נמוכה יותר, כך יהיה קל יותר להוציא את כל העלונים האלה לעולם. עם זאת, אם הגב שלך צמוד לקיר, עדיין יש לך אפשרויות. אם אין לך זמן – ונראה שגם אף אחד אחר לא – התקשר לסוכנות טיסות.
ישנם עסקים מיוחדים בחוץ אשר דואגים לכל תהליך ההפצה, מתחילתו ועד סופו. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכנית חכמה המכוונת לקהל שלך בזמן. חלקם אפילו מציעים מעקב GPS כך שתוכל לצפות בזמן אמת. רק זכור שאינך יכול לשלוט כיצד הצוות עושה את עבודתו, אז בחר בקפידה את שותף הסוכנות שלך.
6. כוון את ההפצה שלך.
לבסוף, עיין היטב בתוכנית ההפצה שלך וודא שלקחת בחשבון את כל השלבים עד לנקודה זו. עכשיו כשיש לך את כל היסודות בתור, אתה יכול לבצע כמה התאמות מתקדמות. מיקוד ההפצה שלך הוא השיקול הסופי שתהיה לו השפעה גדולה על הצלחתך, ויש שתי דרכים לעשות זאת.
מיקוד גיאוגרפי. אם אתה מנהל עסק מקומי, אתה יכול למקד לאזורים ספציפיים שיש להם סיכוי גבוה יותר ליהנות מהשירותים שלך . אתה יכול לבחור את המיקודים, הערים, הרחובות, או אפילו השכונות לפרסום. קח בחשבון את הטופוגרפיה והנוף של אזורים אלה. שטחים מסוימים יהיו קשים יותר לכיסוי מאחרים, כגון גבעות או שכונות שבהן בתים מרוחקים זה מזה.
מיקוד דמוגרפי. אם אתה מכריז על מיקום חדש עבור העסק שלך, אתה עשוי למקד ללקוחות נאמנים שאתה יודע שיהיו מעוניינים. או אם העלון שלך עונה על צורך ספציפי, כמו שמרטפות או גינון, ייתכן שתהיה סלקטיבי לגבי מי יקבל עלון. הרעיון הוא לתת פליירים רק לאנשים שבאמת נהנים מהמסר שלך, כך לפלייר שלך יש סיכוי גבוה יותר להצליח.
חלוקת פליירים רמת גן אולי דרך זולה לפרסם, אבל זה לא אומר שאתה רוצה לזרוק את הכסף שלך. עם ששת השיקולים הללו, אתה יכול לעצב תוכנית חלוקת עלונים חכמה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות או האישיות שלך.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
אולי תתעניין גם ב: טיפים לחלוקת פליירים מאחד שמבין
עוד מאמרים בנושא: טיפים להפצת פליירים לעסקים
עוד מאמרים בנושא: הדפסת פליירים לעסק שלך – טיפים וטריקים
עוד מאמרים בנושא: הפצת פליירים – איך לעשות זאת נכון?
אולי תתעניין גם ב: כיצד לבחור בית דפוס לעסק שלכם?
נושאים נוספים שאוליי יעניינו: