9 דברים שכדאי לזכור בעת בחירת הפצת פליירים
דיוור ישיר הוא עדיין אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל השיווק שלך. כאשר אתם בוחרים בשירות הפצת פליירים, אתם רוצים חברה שתוכל לעזור לכם להגיע ליעד הנכון באמצעות שיטות מיקוד מדויקות עם נהלי דיוור עדכניים. אתה גם רוצה להבטיח שהמסרים נכונים, עם עיצוב יעיל שיעזור לך לנהל קמפיין חזק. להלן המרכיבים העיקריים של כל תוכנית הפצת פליירים יעילה .
דברים שכדאי לזכור בעת בחירת הפצת פליירים
1.המדיה הנכונה
למרות ההתקוממות של שיטות המדיה הדיגיטלית, הפרינט עדיין משחק תפקיד מפתח בכל קמפיין שיווקי. ההיבטים המישושיים של קמפיין דיוור מספקים ללקוחות פיסת דואר שהם יכולים להחזיק ונחשבת לאמין יותר מאשר קבלת מייל או הודעת טקסט ממקור לא ידוע. עסקים רבים לא מבינים שכתב דואר יכול גם לתרום לפרסום הדיגיטלי שלהם לספק כתובות URL ייחודיות כדי לשלוח ללקוחות שלהם או קמפיינים במדיה החברתית שאתה עשוי להפעיל במקביל למסע הפרסום הכולל שלך. אנו מתמחים בהדפסת פליירים והפצה מכיוון שראינו עד כמה זה ממשיך להיות יעיל עבור הלקוחות שלנו.
2. המראה הנכון
פליירים נותרו אחד מחלקי הדיוור הישיר המגוונים ביותר המאפשרים לך לתקשר ביעילות עם הלקוחות שלך. על מנת להפיק את המרב מהפצת העלונים שלך, אתה רוצה לייעל את טווח ההגעה שלך על ידי עיצוב יעיל שימשוך תשומת לב תוך סיוע בבניית המותג שלך. אתה גם רוצה לשמור על תחושה מקצועית שתתחבר לחזון החברה שלך ותשקף את מה שאתה עושה. הודעה ישירה שקל לקבל במבט חטוף חשובה מכיוון שאנשים יסיינו את הדואר שלהם ואתה רוצה למשוך את תשומת הלב שלהם במהירות ולשמור עליה. אנו מציעים פורמטים רבים שיכולים לשמש כדי לעזור לך למשוך תשומת לב, כמו גם מניות וגימורים שישלימו את המראה של העלון שלך.
3. קריאה לפעולה
השלם את העלון שלך בקריאה חזקה לפעולה בין אם זו מבצע, הצעה מיוחדת או בקשה מהם לבקר באתר שלך לקבלת מידע נוסף. למרות שניתן להשתמש בפליירים פשוט כדי להעלות את המודעות למותג, שימוש במסע פרסום פלייר שניתן לפעולה ומכוון את הלקוחות שלך לעשות משהו הוא בדרך כלל הדרך לקבל את המרב עבור הכסף שלך. הצעה רגישה לזמן יכולה לעזור ליצור תחושת דחיפות ולעודד אנשים לפעול בהתאם לקריאה לפעולה שלך בעוד שהצעות מותאמות אישית שולחות מסר רלוונטי ללקוח שלך בהתבסס על הרגלי הקנייה האישיים שלהם. אנחנו יכולים לספק קיפול מעניין על הפליירים שלך שיעודד לקוחות לקפל אותו אחורה ולחשוף את הקריאה לפעולה שלך.
4. מיקוד מותאם אישית
לעסקים של היום יש דרכים רבות לעקוב אחר הרגלי הקנייה של הצרכנים. זה מקל מאי פעם לבחור את היעד הנכון עבור מסעות הפרסום שלך. ניתן לכוונן קמפיינים מותאמים אישית עד להצעה ספציפית על סמך תחומי העניין והרגלי הקנייה של הלקוחות שלך. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לסווג את ההצעות שלך ואפילו לספק כתובת אתר ספציפית עבור כל לקוח או קבוצת לקוחות שם הם ימצאו הצעה מותאמת אישית רק עבורם. ניצול מידע הלקוחות שלך הוא המפתח למסע פרסום מוצלח, אבל אתה יכול גם לעשות פליירים כלליים באמצעות רשימת תפוצה משלך או שירות כגון מיקוד לפי מיקוד.
5. שיטת המיקוד הנכונה
זה המקום שבו אתה נכנס לפרטים שיכולים ליצור או לשבור את מסע הפרסום שלך. מציאת שיטת המיקוד הנכונה היא המפתח להצלחת העלון שלך. טכנולוגיות ההקצאה שלנו מציעות פתרונות דיוור בטורונטו ששומרים על מסעות הפרסום שלך ממוקדים ויעילים. מיקוד מיקוד (PCT) הוא הפתרון המושלם כאשר מנסים להגיע ללקוחות חדשים. זה מאפשר לך למקד ללקוחות "נראה כמו" שנמצאים באותו מיקום כמו הלקוחות שלך לפי מיקוד, תוך שהוא מציע לך את ההזדמנות למצוא לקוחות עם פרופילי לייק.
אנו משתמשים ב-PCT כדי לצבור ידע על משקי בית, מי קונה בבית, באיזו תדירות ואפילו במחלקות בהן הם קונים. יש לו את מסד הנתונים הגדול ביותר בקנדה עם למעלה מ-15.8 מיליון כתובות המספקות לך גישה לקבוצת הצרכנים הגדולה ביותר.
הפצת העלונים שלך יכולה למקד לצרכנים בהתבסס על מספר קריטריונים כולל:
מאפייני המשפחה
סוג בניין/דירה
הכנסת משק בית
גיל התושבים
חינוך ועוד
מאפייני B2B
6. הימנע כפילות
אתה רוצה להבטיח שהפלייר שלך יופץ בצורה מדויקת כדי להגיע לאנשים הנכונים. אנו משתמשים בתהליך מיזוג/טיהור כדי לחפש רשומות כפולות בתוך מסד הנתונים שלך. זה יבטיח שהרשימה שלך תהיה ספציפית ככל האפשר תוך הימנעות משליחה של פליירים כפולים לאותו אדם או עסק. זה חשוב מכיוון שלרשימה שלך יכולות להיות גרסאות שונות עבור לקוח בודד, אך כולן יפנו לאותה כתובת. מערכת המיזוג והניקוי שלנו תזהה כפילויות ותבטל יתירות יקרה.
7. הימנע דואר מת
אתה גם רוצה לוודא ששינויי כתובת יתפסו כך שאם אחד מהלקוחות שלך יעבור, העלון יופנה מחדש. זה לבדו יכול לחסוך לך מאות (או אלפים תלוי בכמויות שלך) של דולרים בדואר מכיוון שהוא מבטיח שלא תשלחו לך כל כך הרבה פריטים בדואר לכתובת הלא נכונה. כל עוד הלקוח שלך הגיש שינוי כתובת, הדואר שלו יועבר כראוי כדי שיקבל את העלון שלך. עם זאת, אם אינך עובד עם חברת הפצה בעלת רישיון גישה לכתובת החדשה ומתחזק אותה, לא תהיה לך גישה למידע השמור במאגר מידע ארצי. רק לחברות מורשות יש גישה למידע זה. יש לנו רישיון עם הרשאה לגשת למידע על שינוי כתובת לאומי זה. גַם, אתה צריך לבדוק אם יש תיוג או כתובת שמאפשרים לך לרשום את שמות הלקוחות שלך אבל גם אומר "או דייר". זה עובד טוב אם לא עשית התאמה אישית של העלונים שלך.
8. דיווח
יש לעקוב אחר כל השיווק כדי שתוכלו להסתכל על התוצאות ולראות מה עובד ומה לא. אנו מציעים דוחות סיכונים וביצועים עבור פרסום בדיוור ישיר והפצת פליירים כדי לאפשר לך לעקוב אחר מסעות הפרסום שלך ולסקור ולהשוות מידע כדי למקד טוב יותר את התקציב שלך בתחומים שהוכיחו את עצמם כיעילים ביותר. אנו יכולים אפילו לסייע בקמפיינים בדוא"ל כדי שתוכל להשוות תוצאות ולראות היכן תוכל לבצע שינויים כדי לשפר את התוצאות שלך.
אנא התקשר לבית הדיוור שלנו בטורונטו בסקרבורו כדי לבדוק את יעדי ההדפסה המסחריים שלך עם מומחי הדיוור הישיר שלנו!
אודות: שיימוס בארטון
הסוד להפצת פליירים יעילה
חזור אחרי: עלוני קידום מכירות אינם מיושנים.
טענה זו עשויה להפתיע אותך, מכיוון שמבט מהיר ברחבי האינטרנט יציע אחרת. הרוב המכריע של האנשים מאמינים שהם מיושנים ולא יעילים.
הטיעונים בעד טענה זו משכנעים דיים. קבלת פליירים זה מעצבן. אף אחד לא שם לב לפליירים, הם הולכים ישר לפח. קידום קונצרט במדיה החברתית הוא הרבה יותר קל מאשר לחלק עלוני קידום מכירות.
אל תקשיב לאף אחת מהעצות האלה, כי הן גרועות. האמת היא ששימוש בפליירים לקידום ההופעות שלך עשוי להיות חשוב מאי פעם, ואנחנו עומדים לחלוק את הסוד שכל האנשים האחרים האלה חסרים.
הסוד הזה הוא פשוט: האפקטיביות של פלייר מבוססת לחלוטין על האופן שבו הוא מופץ. וכמעט כולם עושים את זה לא נכון.
שקול את הניסיון שלך עם פליירים 'בטבע'. אני כמעט יכול להבטיח שרוב העלונים שראיתם היו מחוברים למוטות, נערמו על שולחנות ודלפקים, או נדחפו בפניכם בזמן שהלכתם ברחוב סואן.
רק אנשים שאין להם מושג מה הם עושים מחלקים ככה את העלונים שלהם.
אם אתה לוקח רק דבר אחד מהמאמר הזה, תן לזה להיות זה: המטרה שלך צריכה להיות קודם כל לפתח קשר עם אנשים. השתמש בעלון כתזכורת לחיבור הזה.
פתח קשרים, לא פסולת
bin-160459_1280
הגישה שרוב האנשים נוקטים כרוכה בקבלת שיעור המרה נמוך מאוד אך משחק את הסיכויים על ידי הצבת פליירים בידיים או בפניהם של כמה שיותר אנשים.
במילים אחרות, אנשים חושבים שאם הם רק שולחים מספיק אנשים, חלקם יגיבו.
זהו סוג השיווק הגרוע ביותר שאתה יכול לעסוק בו. כדי להבין מדוע, אתה באמת צריך להעריך שיווק מבוסס הרשאות (נושא שכבר נגענו בו בעבר).
הסבר פשוט של שיווק מבוסס הרשאות הוא שאנשים פתוחים לרעיונות כשהם מראים רצון או עניין לפני שאתה מפרסם להם , ולא קולטים כשמציגים להם מידע לא רצוי.
זו הסיבה ששיעור ההמרה של רוב השיווק מבוסס העלונים כמעט ולא קיים. פיסת נייר לא רצויה בלי שום דבר לגבות אותה היא באמת זבל, ויש מספיק מזה בעולם הזה.
הערך האמיתי של הטיסה
הערך האמיתי של הטיסה מסתכם בעובדה שאתה יוצר קשרים פנים אל פנים עם המעריצים הפוטנציאליים שלך . אנשים משתוקקים לסוג כזה של קשר, במיוחד בעולם שנשלט על ידי מדיה חברתית וקשרים רופפים.
אינטראקציות פנים אל פנים גורמות לאנשים להרגיש בעלי ערך, וזה גורם להם הרבה יותר להתעניין במה שיש לך לומר. כשאתה מתייחס לאנשים כמו בני אדם ולא כמו מקורות כסף פוטנציאליים, זה מפתיע עד כמה הם קליטים יותר!
בדרך זו, פליירים הם יותר תזכורת מאשר פרסומת. ברגע שאתה מפתח קשר עם מישהו, סביר יותר שהוא ירצה לבוא להופעה שלך, אבל סביר יותר שהוא ישמור על העלון ולא סתם יזרוק אותו. זה אומר שהוא יכול בקלות רבה להגיע למקרר או על השולחן שלהם, שם הם יראו אותו לעתים קרובות, מה שמגדיל את הסיכויים שהם יגיעו להופעה שלכם.
תן לי לנחש, אתה כנראה יושב וקורא את זה, מתוסכל מהעובדה שזה הגיוני אבל אתה עדיין לא ממש יודע איך לטוס. המשיכו לקרוא, כי אנחנו עומדים לעבור על מה אתם יכולים לעשות כדי לפתח את הקשר שעליו דיברנו והיכן כדאי לעשות זאת. אפילו תגלו את הזמן והמקום מספר אחד לחלק עלונים, וסביר להניח שבסופו של דבר תבעטו בעצמכם על שלא חשבתם על זה מוקדם יותר.
פליינג 101 מוצלח
תעופה מוצלחת
ישנם שלושה היבטים להפצת עלונים פנים אל פנים שאתה צריך לעשות נכון אם אתה רוצה להיות יעיל. שלושת הדברים האלה הם הפצת פליירים במקומות הנכונים, יצירת רושם ראשוני טוב ושיתוף אנשים כדי שיפתחו עניין במוזיקה שלך.
היכן לחלק פליירים
אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים בעת קידום הקונצרטים שלהם היא חלוקת פליירים במקומות הלא נכונים. שוב, אנשים מתייחסים לזה כמשחק מספרים ופשוט מנסים ללכת למקומות עם נפח תנועה גבוה. זה לא יעבוד. כדי להצליח, אתה צריך להיכנס למוחם של מעריצים פוטנציאליים וללכת לאן שהם יהיו.
הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת?
לכו למקום בו תתארח המופע שלכם בימים ובשבועות שלפני ההופעה שלכם. אין דרך קלה יותר למצוא אנשים שעשויים להגיע להופעה שלך מאשר ללכת למקום שבו היא תתארח ולדבר עם מבאי הקונצרטים.
זה לא בהכרח חייב להיות אותו מקום כדי שהאסטרטגיה הזו תהיה אפקטיבית. הכוונה למעריצי מוזיקה חיה באופן כללי הוא רעיון טוב, אבל אתה יכול להיות אפקטיבי אפילו יותר על ידי התמקדות בהופעות של להקות ואמנים הדומים לך.
מקומות נוספים לטוס…
בעוד שאולמות קונצרטים הם המקום הקל והטוב ביותר למצוא בו קבוצת מעריצים ממוקדת במיוחד, אתה יכול להשתמש בדמיון שלך ולהמציא מקומות אחרים שגם יעבדו. המפתח הוא לזכור ללכת למקומות שבהם סביר שהקהל שלך יפקוד, וזה ישתנה בהתאם לז'אנר המוזיקה שאתה מנגן.
כמה מקומות טובים שכדאי לקחת בחשבון כוללים קמפוסים של מכללות ואזורי חיי לילה פופולריים בעיר שלך. אם אתה רוצה לנסות לקבל דחיפה של הרגע האחרון, העברת פליירים באזורים מתויירים ביום המופע יכול לפעמים לעבוד. אמנם אינך יודע שום דבר ספציפי על האנשים במקום תיירותי, אך אתה יכול להניח שהם יחפשו באופן פעיל דברים לעשות להנאתך, מה שמקל על העבודה שלך מעט.
יצירת רושם ראשוני טוב
כאשר מבצעים כל סוג של שיווק פנים אל פנים כמו הפצת עלונים, הרושם הראשון שאתה עושה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות נכון. אנשים יקבלו החלטה מהירה אם הם צריכים להשתתף בשיחה איתך או לא, ויש להם מעט מאוד מידע לבסס את ההחלטה הזו.
זה אומר שהמראה שלך הולך לשחק תפקיד חשוב מאוד.
אל תדאג, אנחנו לא מציעים לך להתלבש בחליפה. למעשה, חשוב שתעשה בדיוק ההפך. לבשו כל מה שהייתם לובשים להופעה, מכיוון שהתדמית שלכם היא חלק מהאקט. בהתלבשות כמו להופעה, סוג האנשים שיפסיק לדבר איתך יתעניין באופן טבעי באווירה הכללית שאתה דוחה.
בנוסף ללבוש שלך, עליך גם לוודא שאתה לא מאיים ככל האפשר. כל מה שאתה יכול לעשות כדי להיראות ידידותי יותר ילך בדרך להגדלת כמות האנשים שעוצרים לשמוע מה יש לך לומר.
היו מעורבים! נסה לנגן קצת מוזיקה…
לדבר עם זרים אקראיים יכול להיות מכריע, אבל יש דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את התהליך ליעיל יותר ופחות מלחיץ. כדי להיות מעורב, אתה צריך לעשות משהו שמושך את תשומת הלב של אנשים.
אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא פשוט לנגן קצת מוזיקה. בין אם אתה מנגן בגיטרה, שר עבור להקה או ראפ, לתת לאנשים לטעום מהמוזיקה שלך היא הדרך הקלה ביותר למצוא אנשים שנהנים ממנה. היתרון הנוסף של גישה זו הוא שאתה יכול למשוך מספר אנשים בו זמנית, והאנשים שלא מעריכים את המוזיקה שלך חופשיים להמשיך לנוע.
לעשות זאת בשעות שלפני מופעים פופולריים אחרים היא דרך מצוינת להבטיח שתקבל קהל הגון. שחקו במגרש חניה ליד המקום שבו אנשים מאחור או מסתובבים לפני ההופעות, והם ימשכו באופן טבעי אליכם (ואל הלהקה שלכם, אם יש לכם כזו). אחרי שתנגן כמה שירים, תודה לכולם שהקשיבו והסבירו שיש לכם הופעה בקרוב. זה הזמן המושלם לטוס, ומובטח לך קהל מעורב שנהנה ממך ומהמוזיקה שלך.
אם אתה לא יכול לנגן מוזיקה…
אם השמעת מוזיקה אינה אופציה, עליך למצוא דרך כלשהי לגרום לאנשים להתעניין בך לפני שתסביר את הלהקה שלך. להבין את החלק הזה תלוי בך, וכנראה תצטרך לבדוק גישות רבות ושונות כדי לגלות למה אנשים מגיבים.
העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך היא לתכנן את האינטראקציות הללו מבעוד מועד. אם אתה לא מעולה באינטראקציות פנים אל פנים, תרגל. זה נשמע מוזר, אבל קצת תכנון ותרגול יהפכו אותך להרבה יותר נוח כשאתה ברחוב, ואנשים יקבלו את הביטחון הנוסף הזה.
הזמן והמקום מספר אחד לחלוקת פליירים…
הזמן המושלם לחלק פליירים להופעה הקרובה הוא כל כך פשוט שזה צריך להיות ברור: אחרי ההופעות האחרות שלך!
הדרך היחידה שבה אי פעם תמצא הצלחה כאמן היא אם תצליח לפתח מעריצים אמיתיים, לא רק משתתפים חד פעמיים בהופעה. זה אומר שאתה רוצה לעבוד כדי לגרום לאנשים לחזור בשביל עוד, ואתה צריך לעשות כמיטב יכולתך כדי להקל על המעריצים שלך לדעת מתי ואיפה למצוא אותך.
אחרי קונצרט זה הזמן הטוב ביותר לעשות את זה, כי אתה לא יכול להשיג קהל ממוקד יותר מזה אם תנסה. אנשים אוהבים אינטראקציות עם להקות ואמנים שהם רואים בשידור חי, וליציאה לדבר פנים אל פנים אחרי הופעה יש יתרונות רבים מעבר לפוטנציאל הענקת עלונים.
יצירת פלייר גדול
אם תשקיעו את כל העבודה הזו בפיתוח קשר עם מעריצים פוטנציאליים, הדבר הגרוע ביותר שתוכלו לעשות הוא להפיץ פליירים שהורסים את כל העבודה שהשקעתם. עיצובים גרועים, מידע גרוע ועבודות הדפסה באיכות נמוכה יכולים לגרום לכל זה השפעה.
באופן כללי, עיצוב פשוט עדיף על משהו מסובך מאוד. אל תתנו לזיקה שלכם ליצירות אמנות מעניינות להפריע להעברת המידע, שזו העבודה החשובה ביותר של הפליירים שלכם. השם והתאריכים הקרובים שלך צריכים להיות המוקד, ושאר העיצוב צריך להשלים את המידע הזה, לא להסיח את הדעת ממנו.
עבודת הדפסה באיכות נמוכה, כולל נייר זול, היא דרך קלה לאבד את האמינות. אתה רוצה להעביר את המסר שאתה מתכוון לעסק ושואפת להצליח, אז אתה צריך לקחת ברצינות גם את חומרי הקידום שלך.
אמנם ייתכן שיהיה צורך להתחיל בהדפסת פליירים בבית באמצעות דיו ישן רגיל ונייר מחשב, אבל כדאי לנסות לתקצב חומרים באיכות גבוהה יותר מהר ככל האפשר. הדפסה בצבע מלא ונייר עבה ומבריק הם שתי דרכים טובות לעזור לפליירים שלך להתבלט מהמון עמוס של דפי מידע באיכות נמוכה.
פליירים טובים שווים את הכסף
אני כבר שומע אותך מתכווץ מהמחשבה להוציא את סכום הכסף שאתה חושב שצריך כדי להשיג פליירים כאלה, אבל לפני שאתה מניח שאתה לא יכול להרשות לעצמך לפרסם את המוזיקה שלך בצורה הנכונה, הרשו לי לעסוק קצת קידום עצמי.
כחלק מהמחויבות של Afton לעזור לאמנים מתפתחים לגשת לאנשים, למקומות ולכלים שהם צריכים כדי למצוא הצלחה, אנו מציעים שירות הדפסה פופולרי שעוצב סביב הצרכים הספציפיים של להקות ומוזיקאים.
התעריפים שלנו הם פשוטו כמשמעו חצי ממה שזה עולה כדי לקבל את אותו סוג של איכות מכל בית דפוס גדול . אנו יכולים להציע את התעריפים הללו מכיוון שהמסירות שלנו למוזיקאים אפשרה לנו להתמקצע ולהימנע מתקורה והוצאות מיותרות. נצל זאת וקבל את החומרים הדרושים לך כדי להעביר את הבשורה על הקונצרטים שלך מבלי לשבור את התקציב שלך.
סקירה מהירה של הפצת פליירים יעילה
אם תעקבו אחר העצות במדריך זה, אתם אמורים להבחין בעלייה ניכרת בכמות האנשים שאליהם תוכלו להגיע באמצעות הפצת פליירים. כמו שאמרתי בתחילת המדריך הזה, הדבר הכי חשוב לך לזכור הוא שהמטרה שלך היא לפתח קשרים אמיתיים עם אנשים בראש ובראשונה. לתת להם פלייר הוא רק דרך בשבילך להזכיר להם מי אתה והיכן הם יכולים למצוא אותך שוב.
אם תיגש לחלוקת פליירים מתוך מחשבה על כך ותעקוב אחר שאר העצות ששיתפתי, אתה תהיה אחד האנשים הבודדים שמבינים כיצד להפיץ פליירים בצורה יעילה. השתמש במידע זה לטובתך.
אם אתם מכירים מישהו שעושה זאת בצורה לא נכונה, אנא הקדש דקה ושתף את המאמר הזה איתו. המטרה שלנו היא לעזור לכמה שיותר מוזיקאים, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה בלי עזרתכם!
כיצד להצליח בחלוקת פליירים מקצועית:
על פי המחקר שלנו, הנה ששת הנושאים המובילים שיש לקחת בחשבון לפני הפצת פליירים פתח תקווה שלך.
1. שקול את ההודעה שלך.
הודעות מסוימות מתאימות יותר לפליירים מאחרות. את רובם ניתן לקבץ תחת אותה מטריה – כלומר, רוב העלונים הם הודעות. אולי אתה מנסה לעורר עניין עבור עסק חדש או להזמין אנשים לפסטיבל מקומי.
יש הרבה הזדמנויות הדורשות צורה קלה ובעלות נמוכה של שיווק ישיר. האם העלון שלך מוכן לפריים טיים? ודא שאתה מרוצה לחלוטין מכל היבט של העלון שלך, מתוכן ועד עיצוב. כי ברגע שאתה מדפיס מאות או אלפי עותקים, אין דרך חזרה.
2. שקול את התזמון שלך.
הרשו לי לציין לרגע את המובן מאליו: פליירים עשויים מנייר. הם לא עמידים להפליא, והם לא נוטים להחזיק מעמד זמן רב. אם אתה תולה פליירים בחוץ, תוחלת החיים שלהם עשויה להתקצר משמעותית בגלל פגעי מזג האוויר. לפני שתוציא את אקדח הסיכות, בדוק את תחזית מזג האוויר המקומית שלך לגבי גשם, שלג ורוחות כבדות. אם מזג אוויר קשה באופק, ייתכן שתצטרך להתאים את התוכניות שלך.
בזמן שאנחנו עוסקים בנושא, קחו בחשבון גם את החגים. בסביבות כאלה, כמו ליל כל הקדושים וחג המולד, העלון שלך יתחרה עם הרבה קישוטים. ייתכן שהמקום לא יהיה זמין כפי שהיה קודם. זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם סביב חג – במיוחד אם המסר שלך הוא עונתי או אקטואלי – אבל אתה עדיין צריך לשים לב.
3. קחו בחשבון את הקהל שלכם.
מי צריך לקרוא את העלון שלך? האם זה עניין כללי, או שהוא פונה לקהל מיוחד? חשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים לטוס. זה דבר אחד לחלק אותם לאנשים. זה דבר אחר למסור אותם לאנשים הנכונים .
הפצת פליירים לזרים אקראיים שעוברים לידך ברחוב עשויה להיות לא יעילה כמו מיקוד לקהל מסוים. למעשה, במקרים רבים, אתה יכול גם לשים את העלונים שלך לפח. אבל ברגע שאתה מבין מי הקהל שלך באמת צריך להיות, אתה יכול להרכיב תוכנית הפצה חכמה יותר.
4. שקול את שיטת ההפצה שלך.
איך הפליירים שלך מגיעים לקהל המיועד שלך? יש לך כמה אפשרויות. השיטות הפופולריות ביותר הן:
- תליית העלונים בשטחים ציבוריים/קהילתיים.
- מסירת העלונים לאנשים ישירות.
- שמירת ערימת עלונים באזור עם עומס רב.
- משלוח הפליירים מדלת לדלת (או מכונית לרכב).
לשיטה שתבחר יהיו השלכות קריטיות על תוכנית ההפצה שלך. לדוגמה, כמה פליירים תצטרך כדי להשיג את המטרה שלך? כמה זמן ייקח להיפטר מכולם?
לא משנה לאן אתה טס, ודא שאתה מקבל את ההרשאות הנכונות . לא כל המקומות הפתוחים לציבור פתוחים גם לטיסות. בפארקים יש צוות תחזוקה. לשכונות יש מדיניות שידול. לחלונות ראווה ובתי קפה יש מנהלים. לבתי ספר יש טפסי אישור.
אבל אל תוותרו על התקווה. פעמים רבות, אתה יכול לשוחח עם בעלי נכסים כדי לקבוע אם הם פתוחים לחלוקה. אם אתה רואה חנויות עם פליירים כבר בחזית, זה סימן טוב. במקומות רבים, כמו קמפוסים של מכללות ומכבסות, יש לוחות שעם במיוחד עבור פליירים ומודעות מקומיות. תסתכל מסביב, ואל תפחד לשאול!
5. שקול את צוות ההפצה שלך.
אם אתה תולה או מחלק פליירים לבדך, זו הולכת להיות נסיעה ארוכה. הטיסה נעה הרבה יותר מהר בצוות. למרבה המזל, אתה יכול להתקשר לרשת התמיכה שלך לעזרה. אם אתה מכריז על חנות חדשה, העובדים יכולים לעזור. אם זה מסיבה או קונצרט, אתה יכול לגייס משפחה וחברים. אם זה מועדון או ארגון, לא אמור להיות קשה למצוא מתנדבים.
ככל שהכמות נמוכה יותר, כך יהיה קל יותר להוציא את כל העלונים האלה לעולם. עם זאת, אם הגב שלך צמוד לקיר, עדיין יש לך אפשרויות. אם אין לך זמן – ונראה שגם אף אחד אחר לא – התקשר לסוכנות טיסות.
ישנם עסקים מיוחדים בחוץ אשר דואגים לכל תהליך ההפצה, מתחילתו ועד סופו. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכנית חכמה המכוונת לקהל שלך בזמן. חלקם אפילו מציעים מעקב GPS כך שתוכל לצפות בזמן אמת. רק זכור שאינך יכול לשלוט כיצד הצוות עושה את עבודתו, אז בחר בקפידה את שותף הסוכנות שלך.
6. כוון את ההפצה שלך.
לבסוף, עיין היטב בתוכנית ההפצה שלך וודא שלקחת בחשבון את כל השלבים עד לנקודה זו. עכשיו כשיש לך את כל היסודות בתור, אתה יכול לבצע כמה התאמות מתקדמות. מיקוד ההפצה שלך הוא השיקול הסופי שתהיה לו השפעה גדולה על הצלחתך, ויש שתי דרכים לעשות זאת.
- מיקוד גיאוגרפי. אם אתה מנהל עסק מקומי, אתה יכול למקד לאזורים ספציפיים שיש להם סיכוי גבוה יותר ליהנות מהשירותים שלך . אתה יכול לבחור את המיקודים, הערים, הרחובות, או אפילו השכונות לפרסום. קח בחשבון את הטופוגרפיה והנוף של אזורים אלה. שטחים מסוימים יהיו קשים יותר לכיסוי מאחרים, כגון גבעות או שכונות שבהן בתים מרוחקים זה מזה.
- מיקוד דמוגרפי. אם אתה מכריז על מיקום חדש עבור העסק שלך, אתה עשוי למקד ללקוחות נאמנים שאתה יודע שיהיו מעוניינים. או אם העלון שלך עונה על צורך ספציפי, כמו שמרטפות או גינון, ייתכן שתהיה סלקטיבי לגבי מי יקבל עלון. הרעיון הוא לתת פליירים רק לאנשים שבאמת נהנים מהמסר שלך, כך לפלייר שלך יש סיכוי גבוה יותר להצליח.
חלוקת פליירים רמת גן אולי דרך זולה לפרסם, אבל זה לא אומר שאתה רוצה לזרוק את הכסף שלך. עם ששת השיקולים הללו, אתה יכול לעצב תוכנית חלוקת עלונים חכמה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות או האישיות שלך.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
אולי תתעניין גם ב: טיפים לחלוקת פליירים מאחד שמבין
עוד מאמרים בנושא: טיפים להפצת פליירים לעסקים
עוד מאמרים בנושא: הדפסת פליירים לעסק שלך – טיפים וטריקים
עוד מאמרים בנושא: הפצת פליירים – איך לעשות זאת נכון?
אולי תתעניין גם ב: כיצד לבחור בית דפוס לעסק שלכם?
נושאים נוספים שאוליי יעניינו: