Home הדפסת פליירים בכל רחבי הארץ | יותר פלוס

הדפסת פליירים בכל רחבי הארץ | יותר פלוס

by cafe777

6 סיבות לשימוש בפליירים וטיפים להכנת פלייר מוצלח

הדפסת פליירים

הדפסת פליירים

פליירים הם אחד מכלי השיווק המגוונים והיעילים ביותר, במיוחד לקידום אירועים. אם נעשה כהלכה, הם יכולים להעביר הודעות במהירות ולשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות.

אפילו עם הפופולריות של שיווק דיגיטלי, שיווק פליירים הוא עדיין דרך יעילה להגדיל את המכירות. בואו נסתכל על 6 היתרונות המובילים של פליירים ושישה עצות עיצוב שכדאי לזכור כשאתם מכינים פליירים.


 

היתרונות של פליירים

# 1 במחיר סביר

מחקרים מראים שהדפסת עלונים או הדפסת פליירים משתלמת יותר מאפיקי קידום אחרים. לדוגמה, נתונים סטטיסטיים של שיעורי התגובה מ-DLM מראים כי 48% מהצרכנים מגיבים לעלונים, 47% מגיבים לשיווק ישיר ו-47% למודעות טלוויזיה. 


#2 תפנית מהירה

העלונים שלנו מתפרסמים תוך יומיים מאישור ההוכחה באמצעות שירות המשלוח למחרת.


# 3 נהדר עבור אירועים בהתראה קצרה

מעביר במהירות את ההודעות שלך על האירוע או הפגישה שלך.


#4 משלים את הדיגיטל

חומרים מודפסים יכולים לתמוך במדיה דיגיטלית. לדוגמה, קוד QR יכול לקשר לדף אינטרנט כדי לקבל מידע נוסף.


#5 קל למדוד הצלחה של פלייר

קודי QR, מספרי עלונים, קודי הנחה יכולים להפוך אותו לסוג של שיווק מדיד.


#6 חלק פיזי מהמותג שלך

ההודעה שלך יכולה ללכת לאיבוד בקלות בתיבת דואר נכנס מלאה באימיילים. גם אם הם בודקים את המיילים שלהם לפני שהאירוע שלך מתרחש, הם יכולים למחוק את הדוא"ל שלך עוד לפני שהם פותחים אותו. כאשר נותנים למישהו עותק פיזי כגון פלייר, יש סיכוי גבוה יותר שיסתכל עליו.


בלוקים בגדלים שונים

איך להכין עלון קידום מכירות 

התחל בבחירת גודל העלון

כאשר מעצבים פליירים, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הגודל. רוב האנשים מעדיפים גודל A6 (148 מ"מ x 105 מ"מ). גודל פלייר A6 אידיאלי להפצה להמוני אנשים ולפרסום דרך תיבות מכתבים. זה גם גודל טוב להצמדה ללוח מודעות.

ניתן להשתמש ב-A7 (105 מ"מ x 74 מ"מ) עבור פליירים, אך יש לו מקום מוגבל למידע כך שאולי הוא לא הבחירה הטובה ביותר עבורך. כל דבר קטן מנייר A7 הוא בדרך כלל קטן מדי עבור פליירים, אבל הוא אידיאלי לשימוש במהלך האירוע, למבצעים כגון שוברי משקאות או הנחה בקופה.

פלייר A5 הוא עוד בחירה פופולרית מאוד. זה נהדר אם יש לך מידע רב להציג ללקוח או לאורח האירוע. בדרך כלל, כל דבר שגדול מנייר A5 נחשב לגדול מכדי להיות האפשרות הטובה ביותר עבור פלייר.


יתרונות השימוש בפליירים

טיפים טובים לעיצוב פליירים

יש לנו צוות של מעצבים מקצועיים שיכולים ליצור עבורכם עיצוב פלייר. הם יכולים גם לעזור לך עם המיתוג שלך וחומרי שיווק אחרים כגון עלונים מקופלים, עלונים וכרטיסי ביקור.

בין אם העלון שלך מופץ או מוצג על לוח מודעות, בחלון או על מדף, הוא צריך להתבלט. להלן 6 עצות העיצוב שלנו כדי לגרום לפלייר לאירוע שלך לבלוט מהחבילה.


#1 שמור על עיצוב העלון פשוט

שמור על העיצוב פשוט כדי למנוע החמצה של לקוחות פוטנציאליים על ידי הצפתם במידע רב מדי. לפי הסטטיסטיקה יש לך בערך 2 שניות לעשות רושם ראשוני טוב וללכוד את העניין של הקורא. 


#2 צור פלייר עם מוקד נייר כסף

אלמנטים מודפסים בנייר כסף תופסים את האור, מושכים את תשומת הלב לאזורים שאתה רוצה שיראו. אפשרות הדפסת נייר כסף הולוגרפית מפזרת את האור ומציגה את צבעי הספקטרום בזוויות שונות. עלוני נייר הכסף ההולוגרפיים שלנו הם אידיאליים לאירועים יוקרתיים כדי להדגיש אורחים מיוחדים ולבלוט את הלוגו.


#3 הדגש את הנקודות והיתרונות העיקריים.

הנה כמה טיפים להעברה מהירה של המסר שלך ללקוחות פוטנציאליים.

השתמש בכותרות על העלון שלך

שימוש בכותרות ובכותרות משנה יכול לאפשר לקורא שלך לרפרף במהירות את נקודות המפתח ולאחר מכן לקרוא את הפרטים הקטנים יותר אם הוא רוצה.

היצמד לשני גופנים (מקסימום)

לבהירות וקריאה קלה, רצוי להקפיד על סגנון גופן אחד או שניים. ודא שגם הגופן נקי וקריא.

הפוך את העלון שלך לקל לקריאה

משפטים קצרים ונקודות תבליטים קלים ומהירים יותר לקריאה ברפרוף. אותיות גדולות יכולות להיות מושכות את העין, אבל קשה יותר לקרוא אותן מאשר באותיות קטנות. 


#4 צור רושם ראשוני טוב

עלונים ועלונים הם לרוב האינטראקציה הראשונה שיש לך עם לקוח פוטנציאלי. פליירים דו צדדיים בצבע מלא יוצרים רושם ראשוני טוב יותר מאלה חד צדדיים. דרכים אחרות להשיג מראה פרימיום כוללות:

נייר עבה יותר

יש לנו את המגוון הגדול ביותר של מלאי נייר. אנו מדפיסים פליירים בנייר כסף עם מבחר סוגי נייר עבים, שמתחילים מנייר במשקל 250 גרם. כרטיס 400gsm נותן תחושה יקרה יותר וזה אותו עובי כמו גלויה. 700gsm הוא כרטיס עבה מאוד שלעיתים נבחר לאסימוני אירועים.

תמונות באיכות גבוהה

ודא שאתה משתמש בתמונות שמושכות תשומת לב ברזולוציה גבוהה עם נתיבי גזירה טובים .

השתמש בנייר כסף ובצבעי מותג

נייר כסף יכול לתת מראה יוקרתי לפלייר כאשר הוא משמש כחלק מהגרפיקה או לבחירת פרטים מרכזיים. כאשר משתמשים באלמנטים הולוגרפיים מושכי עין עם צבעי מותג, זה יוצר רושם ראשוני מבריק של מותג יוקרתי, מוצר או שירות יוקרתי.


#5 מדידת הצלחה קידום מכירות

תוכל לקבל הצעה על העלון שלך כך שהלקוח שלך ייקח את העלון לאירוע. כאשר הפליירים נמסרים, ניתן לספור אותם כדי לראות כמה יעיל היה שיווק הפלאירים. הנה כמה רעיונות נוספים למדידת השפעתם:

הצעות קבוצתיות 

הנחות קבוצתיות כגון מבצעים של 2 עבור 1 מעודדות את האורחים להעביר את המסר לקבוצת הידידות שלהם. 

קודי QR

אלה יכולים לשמש כדי לעזור לאורחים שלך להירשם מראש כדי למנוע תור בדלת. במקום למסור את העלון, כמות הלקוחות נמדדת לפי כמות המבקרים מקוד ה-QR.

קודי הנחה

אם נדרש קוד ההנחה בהזמנה, זו יכולה להיות דרך קלה לעקוב אחר כמות הלקוחות שצברתם מקמפיין הפלייר שלכם.

שיעור תגובה טוב לפליירים ממוקדים הוא 2 עד 3%. רשימה ממוקדת היטב עם פלייר מעוצב היטב יכולה להגיע ל-8%.


#6 קישור חזרה לעסק שלך

כלול תמיד את פרטי ההתקשרות שלך כגון: מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט ושימוש במדיה החברתית. ניתן להוסיף אותם בתחתית העלון מבלי להיות פולשניים ועשויים לגרום ליותר עוקבים במדיה החברתית.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

 

אולי תתעניין גם ב: טיפים לחלוקת פליירים מאחד שמבין

עוד מאמרים בנושא: טיפים להפצת פליירים לעסקים

עוד מאמרים בנושא: הדפסת פליירים לעסק שלך – טיפים וטריקים

עוד מאמרים בנושא: הפצת פליירים – איך לעשות זאת נכון?

אולי תתעניין גם ב:  כיצד לבחור בית דפוס לעסק שלכם?

 

הדפסת פליירים אונליין

הדפיסו חוברות. מגוון עיצובים של ציצית וציצית במגוון רחב של גדלים וסוגים. תהליך ההזמנה הוא פשוט ופשוט. בתוך דקות, אתה יכול לעצב צבת, לבחור כמויות ולשלוח אותם להדפיס. כיצד לעצב צבת מושלמת לעסקים. חוברות פרסום, המכונים בדרך כלל "פליירים", הם למעשה כלי השיווק המודפס היעיל והזול ביותר (באופן יחסי) של כל אמצעי השיווק האחרים, בין אם הם מודפסים (מודפסים) או כלי שיווק דיגיטליים. כאחד מאמצי השיווק הזמינים והחסכוניים ביותר עבור כל עסק, כל חברה מדפיסה חוברות פרסום בתדירות גבוהה ובקביעות. אם אתה גם רוצה להדפיס פליירים קידום מכירות (פליירים) בעתיד הקרוב, השורות הבאות ייתן לך כמה עצות מעשיות על איך לעצב את החוברת המושלמת והיעילה ביותר למטרות עסקיות שעבורן אתה מדפיס את פליירים קידום מכירות. שלבי העבודה. ייצור והדפסה של פליירים הוא תהליך עבודה המורכב ממספר שלבים: עיצוב גרפי, המאפשר לקבוע כיצד ייראה העלון. קופירייטינג, שבו יש לך אפשרות לקבוע איזה תוכן טקסט אמור להופיע בחוברת. מטרת לחץ הצבת: עוד לפני שתתחיל לעבוד על עיצוב הצבת, אנו ממליצים להגדיר את יעדיך. הגדרה זו נועדה להתריע בפניך על סוג הנראות של החוברת, כלומר סוג התמונות המופיעות בחוברת וסוג התוכן הטקסטואלי והמסרים השיווקיים שברצונך להדפיס בחוברת. סקיצות סכמטיות: כדי ליצור פליירים פשוטים ויעילים בשוק, אנו ממליצים להשתמש בסקיצות סכמטיות שתיצור בעצמך באמצעות נייר לבן בגודל של דף מדפסת או חצי דף מדפסת. צייר את העיצוב המוסכם של העלון על נייר עם עיפרון או עט, ולאחר מכן לחלוק עם אנשי מקצוע (מעצבים גרפיים) את הסקיצות השונות שאתה עושה ולבקש מהם לעדכן אותם ברמה הגרפית של העיצוב. הימנע מעומס יתר של פריטים בחוברות: יש בעלי עסקים שצריכים להדפיס חוברות מציירים הרבה תמונות והרבה טקסט בכוונה טובה, אם כי הם רוצים להציג את כל השירותים שלהם על פיסת נייר), אך התוצאה היא, ברוב המקרים, עלון מלא בפרטים, לא נוצץ ואפילו לא מעניין לקרוא או לנווט. לכן אנו ממליצים להתמקד במסר שיווקי ולבחור בתמונה המרכזית הבולטת ביותר. כמו כן, הימנע מכתיבת תוכן ארוך לפליירים והעדיף משפטים קצרים וממוקדים. לוגו בית המסחר: כאשר מתכננים את העיצוב של חוברות, אתה צריך לחשוב הרבה על המיקום של הלוגו בחלק העליון של החוברת. בנוסף ללוגו, אנו ממליצים גם למחוק את פרטי הקשר שלך (כתובת בית, טלפון, כתובת דוא"ל וכו '). ברוב המקרים, מומלץ להקדיש שטח מכובד בחוברת לנושא הלוגו ופרטי הקשר איתך, ואף להדגיש את המקום בצבע שאינו הצבע הדומיננטי של העיצוב עצמו. 

 

כדי להבטיח עלון שיודע לבצע את עבודת השיווק המושלמת, אנו ממליצים להתמקד בשני הצעדים הראשונים ולעקוב אחר דרישות עיצוב העלון בהתאם להנחיות הבאות: כיום ניתן למצוא עיצוב גרפי בכל חברת דפוס מובילה במחלקה המאפשרת לכם ליהנות מקצועי, שירותי עיצוב מהשורה הראשונה. התייעץ עם המומחים בחברת דפוס ותכנן את החוברת הבאה שלך בפירוט. הדפיסו חוברות. בארמון רמה, אנו מדפיסים את הפליירים באמצעות מכונות הדפוס העדכניות ביותר של HEIDLBERG 1/4 גיליון ומכונות דיגיטליות KONICA MINOLTA, המספקות לפליירים שלכם את רמת האיכות הגבוהה ביותר. הדפיסו חוברות במחירים נוחים במיוחד, תוך שמירה על איכות המוצר בלוחות זמנים צפופים ומתן שירות מהשורה הראשונה לאורך כל התהליך. זהו חלק מדרך החיים של הקדוש הפטרון של ארמון רמה. מכיוון שיש לנו את כל הציוד הדרוש בחנות שלנו, אנו יכולים גם לספק זמני אספקה לפליירים מהיום להיום במידת הצורך. זמני האספקה של חוברות לא יעלו על שלושה ימי עסקים (למעט במקרים דחופים). מבחינת אמינות, שם מכונת הדפוס שלנו והמוניטין בשוק כחברת דפוס זולה ואמינה מובילה הם ללא סייג, ואתה, כלקוח, יכול ליידע את עצמך עם קהל לקוחותינו על השירות המעולה, האיכות הגבוהה והסטנדרטים הגבוהים שקבענו את עצמנו על העלון. רושם. הבהרה בעת בחירת מכונת דפוס להדפסת עלונים. בבחירת בית דפוס יש לשים לב לפרטים הקטנים ביותר ולא רק לחפש מחיר זול. חשוב לבחור חברת דפוס בעלת ניסיון בתחום זה, ציוד מתקדם ואמינות, שכן בתעשייה יש מקרים לא נעימים רבים של טעויות בכמות או בעיצוב, ולעיתים אף בפרטי יצירת קשר עם המוצר. בנוסף, מכיוון שקשה מאוד לבדוק מספר גדול של עלונים, כדאי לבקר בבית הדפוס איתו תרצו להדפיס את החוברות. יש לשים דגש על: חישוב המספר הרצוי של גלגלי ההגה והפצת פליירים הם גורמים שניתן לחשב בקלות. כל שעליך לעשות הוא להרים טלפון מהחברות המחולקות עלונים, לבדוק כמה בתים עיקריים נמצאים באזור, לדעת אילו אזורים ובאיזו תדירות אתה רוצה לחלק את העלונים. זה מאפשר לך לחשב בקלות את מספר החוברות הדרושות להדפסה. חברות ההפצה צריך להיות בזהירות נבדק היטב, שכן יש חברות רבות בשוק כי לא להפיץ חוברות כראוי, ואז הרבה לקוחות הולכים לאיבוד. אולי תאהב גם: הדפסת מדבקות I הדפסת כרטיסי ביקור. בתוך פרק זמן מרבי של שלושה ימי עסקים. מטעמי אבטחה, הזן את הטקסט המדויק שמופיע בתמונה הבאה:. דפוס רמת פאלאס – משרד הדפוס בתל אביב. בית הדפוס רמה פאלאס נוסד בשנת 1996 ומאז אנו ידועים באיכות העבודה הבלתי מתפשרת שלנו, שירות מקצועי ומחירים טובים בשוק. אנו מתמחים בכל היבטי תעשיית הדפוס ומציעים את שירותיו של מכונת דפוס דיגיטלית ומכונת דפוס מסורתית. ברשותנו המכונות והציוד המתקדמים ביותר בישראל, עובדה המאפשרת לנו להציע את כל שירותי ההדפסה באיכות שאין כמוה. 



 

הדפסת פליירים בזול

 

העסקה הזולה ביותר בשבילך* אלף יחידות הן רק צד אחד! המחירים אינם כוללים מע"מ. יש תשלום נוסף עבור עיצוב גרפי ומשלוח. צור קשר עכשיו כדי לקבל את העסקה הזולה ביותר עבורך. הדפסת עלונים/עלונים למכירה הזולה ביותר בישראל! 5,000 עלונים דו-צדדיים A6 259 ש"ח בלבד, מודפסים 5000 עלונים דו-צדדיים A5 בלבד 369, 10,000 בלבד 699, 20,000 בלבד 1199 הדפסת פליירים היא שיטת פרסום שעובדת! פרסום עלונים מודפסים מתאים לכל עסק, קטן או גדול, ועלות הדפסת פליירים כה נמוכה עד שכל חברה שלא מדפיסה חוברות פשוט תפסיד. אצלנו ניתן לקבל הדפסת חוברות במחירים הנמוכים ביותר בתעשייה, מבלי להתפשר על איכות ההדפסה וחומרי הגלם. החוברות שלנו מודפסות בצבע מלא משני הצדדים על נייר כרום מלוטש באיכות גבוהה כדי להבטיח שגרפיקה צבעונית ותמונות יוצגו בצורה מושלמת במהלך תהליך ההדפסה. חוברות מעוצבות ומודפסות באופן מקצועי שמושכות תשומת לב ומרתקות לקוחות, מוכיחות את ערכם ומושכות לקוחות פוטנציאליים. אנו מציעים מספר סוגים של גלגלי הגה, הנפוץ ביותר הוא 14/20 או 10/27 ס"מ ההגה גלגלים, אבל אתה יכול להזמין גלגלים מודפסים מכל סוג וגודל, כמו גם עלונים עם כריכות בשם עלונים, גלגלי ההגה עם חור תלוי בידית הדלת (המכונה "קולבים הדלת"), קיפול היגוי גלגלים שנדבקים מחוץ לתיבות הדואר ועוד. נשמח לייעץ ולהמליץ על כל השיטות שהופכות את החוברות למרגשות ומעניינות יותר, מנצלות את מלוא הפוטנציאל שלהן ומביאות לכם לקוחות חדשים ומגדילות את המכירות. אנו מציעים גם שירותי עיצוב גרפי מקצועיים לפליירים, המבוצעים על ידי צוות המעצבים הגרפיים המוכשר שלנו. אל תתפשרו ובחרו רק בעיצוב גרפי מקצועי! עבורנו הכלים ליצירת עיצוב גרפי לפליירים שהוא לא רק נעים וסטטי, אלא גם סחיר, מושך את העין, מעבירים את המסר בצורה ברורה ויוצרים תדמית של חברה אמינה ומקצועית. בעזרת העיצוב הגרפי הנכון תוכלו להגיע לקהל הספציפי וליצור תדמית שיווקית איכותית המהווה מנוף להשגת היעדים. צרו איתנו קשר להדפסת עלונים! הדפסת חוברות: הבטיחו את המחירים הטובים ביותר במדינה! האם גילית שהדפסת חוברות היא הדבר הזול ביותר בכל מקום אחר? צור קשר עכשיו, יידע אותנו ותקבל הנחה נוספת! כי ב- Li-Print אנו מחויבים להציע מחירים נוחים, שירות מהשורה הראשונה ואיכות בלתי מתפשרת. מטוסים צבעוניים דו-צדדיים להדפסה על נייר כרום 170 גרם איכות גבוהה:. חוברות מודפסות בדרך כלל על נייר כרום 135 גרם. זהו נייר מלוטש 

* אלף יחידות הן רק צד אחד! המחירים אינם כוללים מע"מ. יש תשלום נוסף עבור עיצוב גרפי ומשלוח. צרו קשר עכשיו לקבלת תוצאות הדפסה בצבע גבוה זה מושלם להדפסת תמונות, רקעים צבעוניים וכל אזור מלא בצבע. הדפסת חוברת על נייר כרום 135 גרם מדויקת וברורה ביותר, גם כאשר היא מודפסת משני צידי הדף. בעת הדפסת חוברות, משקל הנייר לא משנה הרבה ביחס ללקוח המקבל את הפרסום ואינו לוקח בחשבון את הנייר. אבל זה אומר מעט על עובי הנייר והוא כמעט זהה בין 135 ל 170 גרם של נייר. הדפסת עלונים על נייר 135 גרם מספקת ביותר והלקוחות שלך לא יבחינו בהבדל אם תשקיע כסף נוסף בבחירת 170 גרם חוברות.

חשוב לציין כי בעת הדפסת חוברות, עדיף לבחור להדפיס כמות גדולה יותר כדי להפוך את קמפיין העלון ליעיל ובמחיר סביר ככל האפשר. הלקוח המקבל את ההגה בדרך כלל לא יבחין בהבדל, שכן 135 גרם גלגלי הגה הם גלגלי הגה איכותיים בעובי משביע רצון בהחלט (בדומה לעובי של שטר של 200 ש"ח). אנו מסוגלים לענות על הדפסת כל סוגי החוברות ולכל נייר שתבחר. עם זאת, על סמך הניסיון שלנו, אנו ממליצים לבחור פליירים המודפסים על נייר כרום 135 גרם כך שהלקוח יקבל את אותו האפקט מבחינת הפרסום ובעלות הנמוכה ביותר. חוברת לתליית דלת (עם הגה תלוי חור בידית הדלת) בהדפסה צבעונית דו צדדית על נייר כרום 135 גרם. גלגלי ההגה המכונים קולבים לדלתות הם גלגלי הגה מוארכים, בדרך כלל 10/27 ס"מ, אשר לאחר ההדפסה עוברים תהליך חיתוך מיוחד נוסף באגרוף, ויוצרים חור בקוטר של כ -6 ס"מ בחלק העליון של ההגה כך שניתן יהיה לתלות אותו על ידית הדלת. עלות הדפסת עלונים לתליית דלתות גבוהה מעט מעלות הדפסת פליירים רגילים. זאת בשל התהליך הנוסף שהם צריכים לעבור. בנוסף, פיצול לתוך ידיות הדלת מורכב יותר מאשר פריסות תיבת דואר רגיל, כפי שאתה צריך לעלות במדרגות ולהגיע לכל דלת במקום להפיץ את כל העלונים מרכזי בתיבות הדואר של הבניין. ולמרות שחלוקת תוכניות דלתות בדרך כלל יעילה יותר מאשר הפצת גלגלי הגה רגילים. וזאת בשל העובדה הפשוטה שכל מי שמקבל גלגל ההגה על ידית הדלת שלהם צריך להרים את ההגה, וברוב המקרים, לשים אותו בבית שלהם לחטט במודעה. בתיבות דואר, לפעמים יש מצב של כמה פליירים בקופסת קרטון, אז אתה בעצם מתחרה על תשומת הלב של הלקוח, ואם המודעה לא נראית מעניינת מספיק בשנייה של רפרוף, העלון שלך הולך ליד פליירים אחרים בפח האשפה ליד תיבות הדואר, רק כדי להיות מתוכנן לזה מטרה. כשמדובר בהדפסת עלונים התלויים על הדלת, אין תחרות. החוברת שלך היא ככל הנראה היחידה שתקבל מלקוח זה בדרך זו, ואין גם פח אשפה בקרבת מקום לזרוק עלונים לפח. ברוב המקרים, פליירים התלויים על ידיות הדלתות יכולים להיכנס לבית הלקוח הפוטנציאלי, מה שהופך אותם לסבירות גבוהה יותר להסתכל על התוכן השיווקי שאתה מציע וליצור איתך קשר לאחר הפרסום. בעת תכנון העיצוב הגרפי של גלגלי תנופה לתליית דלתות, חשוב לשקול את המיקום של החור. לכן, מומלץ לפנות אלינו לפני תחילת כל עבודת עיצוב. נשמח לייעץ לך על הממדים האפשריים ומגבלות העיצוב של גלגלי הדלת התלויים. 

 

צור קשר ולקבל הרבה על תליית הגה הדפסה מתקפל עבור הגה:. עלונים מקופלים מכונים לעתים קרובות עלונים. מדובר בחוברות יוקרתיות יותר, שהן סוג של חוברת קטנה ורבת עמודים, עם דלת כניסה (הכוללת לעתים קרובות תמונה וכותרת שמזמינה את הקורא לסקור את תוכן החוברת), דפי תוכן פנימי, ודף אחורי (המופיע לעתים קרובות במגע עם החברה) פרטים). על ידי יצירת עלון מרובה עמודים, ניתן להפיץ את התוכן באופן קריא. לכן, מומלץ להדפיס חוברות מתקפלות למי שרוצה להדפיס הרבה תוכן, כגון תפריטים משלוח מסעדה, מפרטים של מעגלים שונים במתנה, וכו 'בכל מקרה, הרבה תוכן, עדיף לבחור פליירים, אשר יהפכו את חוויית הקריאה של הלקוח הפוטנציאלי יותר נוח וקל, כך שמקטין את הסיכוי למשוך את אותו לקוח, מכיוון שדף גדול עם הרבה טקסט לא ממש מזמין אתכם לקרוא וברוב המקרים הלקוח מתעייף לפני כן ומפסיק לקרוא את התוכן. פליירים מקופלים הם בדרך כלל עלונים A4 או A3 המתקפלים לשניים (עלונים דו-עלים) או מתקפלים בשליש (פליירים עם 3 כנפיים). כמובן שניתן להזמין את המטוסים המתקפלים בגדלים שונים ובצורות מתקפלות לבקשת הלקוח. פליירים A4 שניתן לקפל שליש הם פליירים שניתן לאחסן במעטפה רגילה. לכן, הם מתאימים ביותר לחברות שרוצות לחלק את החוברת למעטפות או לשלוח עלון מידע או פרסום לכל הלקוחות. סוג אחר של עלונים הם עלונים מלבניים (בדרך כלל 10 x 27 ס"מ) המתקפלים מעל ההגה ויוצרים מעין כרטיסייה שמציצה מתיבות הדואר וקוראת לעוברים ושבים המעוניינים בתוכן פרסומי. גלגלי ההגה מסוג זה הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות, וזה לא מפתיע, שכן אלה ruffles הם מוצלחים מאוד ויעיל. הדפס כיתוב או אפילו תמונה בכרטיסייה שמעוררת סקרנות ומגבירה את הסבירות שלקוחות פוטנציאליים יתייעצו עם תוכן החוברת. בנוסף, הכרטיסייה מונעת את ההגה ליפול לתוך התיבה וללכת לשם זמן רב עד שהלקוח מבין את קיומו. הפצת חוברות עם כרטיסייה שמסתכלת מחוץ לתיבות הדואר הופכת את הפרסום שלהם לבולט ומרשים, דבר שכל מי שעובר בתיבות הדואר לא יכול להתעלם ממנו. כך תוכל להפוך את העלונים שלך למוצלחים:. עלונים, או בשמם העברי, הם דפי פרסום מודפסים המופצים לקהל הרחב כדי לקדם מכירות ולמשוך לקוחות חדשים. מהם הגורמים לפרסום מוצלח בחוברות וכיצד אנו מעוררים עניין לקוחות בפרסום שלנו ולא זורקים חוברות לפח? לא משנה מה הוא האמין בדרך כלל, לא את עובי הנייר ולא את מחיר ההדפסה קובע אם חוברות הם פחות או יותר זול ויעיל. פליירים מוצלחים הם תוצאה של תכנון נכון של קמפיין פרסומי בשלושה תחומים: עיצוב גרפי, תוכן טקסט ואזור הפצת חוברות. חשוב מאוד לחשוב על כל אחד מהדברים צעדים אלה, ואל תזלזלו בהם. העיצוב הגרפי של העלונים צריך, קודם כל, להיראות מקצועי, ושנית, זה צריך להיות מקורי ומעניין, מה שיגרום ללקוח להסתכל על הכיתוב ולא להיראות כמו עוד עלון משעמם ובנאלי. עיצוב מעניין ומקורי מבוסס על אלמנטים רבים, כולל גודל וצורת הסגנון, תמונה מסקרנת, שימוש בצבעים ורקעים שמושכים תשומת לב, הדגשת הכותרת וחלוקת הטקסט בצורה נוחה לקריאה. חשוב כי ההגה לא מקבל עמוס, אבל זה נראה נקי ופשוט. לאחר שובה את הסיכוי עם עיצוב מקורי, הוא בא לקרוא את האגדה. כאן מגיע שלב התוכן, בו אתה בעצם קובע אם הלקוח משוכנע ויצור איתך קשר.

התוכן צריך להיות מעורב באופן שמעניין את הלקוח. לדוגמה, כותרת, שהיא ערעור אישי בצורה של שאלה, ברוב המקרים מוביל את הלקוח להקצות את הנושא של החוברת לחייו האישיים ולהתעניין בו. המשך הטקסט השיווקי צריך להיעשות בצורה מחושבת. מצד אחד האגדה צריכה להיות מקצועית ולא חובבנית ומצד שני היא לא צריכה להיות בשפה חדה מדי, מכיוון שחוברות מופצות בדרך כלל לקהל הרחב וכבעל עסק אתה רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות מכל רמות האוכלוסייה, כלומר התוכן של עלונים צריך להיות ברור ומובן לכל מי שקורא אותם. אם הקהל שעבורו מיועד הפרסום מוגדר בבירור, כגון בני נוער, ודא כי הניסוח של הכותרת והטקסט להדהד איתם על בסיס שווה. אל תעמיס יתר על המידה את כמות הטקסט שיודפס על פליירים. עלון שנראה עמוס בטקסט מעייף את הקורא עוד לפני שהוא מתחיל לקרוא, והם בדרך כלל לא קוראים את הטקסט כולו, מעניין וחשוב ככל שיהיה. אין צורך לרשום את כל המידע שיש לך על השירות או המוצר שאתה מציע. שקול כמה מנקודות המפתח שהופכות את החברה שלך לייחודית באמת ומבדילים אותה מהמתחרים. צור קשר עם הלקוח וצור עימו קשר אם יש לו שאלות נוספות. שוברים את הטקסט לפסקאות קצרות ברורות וקלות לקריאה, הניחו את הכותרות לפני הפסקאות כך שהלקוח יוכל להתמצא בקלות בתוכן ולהבין במה מדובר. השלב האחרון של מסע פרסום על פליירים הוא החשוב ביותר: אזור החלוקה של flyri. שלב זה חשוב ביותר מכיוון שלא משנה עד כמה העיצוב והתוכן של החוברות מצליחים, אם לא תשתפו אותם באזור הנכון הרלוונטי לקהל החברה, לא תראו תוצאות. לעתים קרובות כדאי להפיץ פליירים באזור המגורים ליד הבניין המסחרי, אבל זה תלוי, כמובן, על קבוצת היעד. לדוגמה, חוברות הפונות לבעלי עסקים מופצים טוב יותר במשרדים ובאזורי תעשייה מאשר באזורי מגורים. חשוב מראש מיהו קהל היעד שלך והיכן תוכל למצוא אותם כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של הדפסת חוברות קידום מכירות. 



 

הדפסת פליירים בירושלים

 

זוהי תמונה וייתכן שיש הבדלים בנראות ובצבע בהשוואה למוצר המודפס. לפני שתמשיך, ודא כי העיצוב הוא בדיוק מה שאתה רוצה ושהכל נמצא בגבולות ההדפסה. אל תשכח לבדוק את כל הדפים. אנא שימו לב כי מדובר בתצוגה וייתכן שיש הבדלים קלים בנראות ובצבע בהשוואה למוצר המודפס. עלונים וחוברות הם אמנות למשוך תשומת לב בסביבה מהירה ורועשת. ב PIX, אתה יכול ליצור חוברות וחוברות משלך בקלות, מהירות והנאה בגדלים שונים וקפלים. מ 129.00€ ל 100 חתיכות מ 139.00€ ל 100 חתיכות. בואו נסדר את עצמנו: מה ההבדל בין חוברת לחוברת החוברת המעוצבת היא אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר. פינצטה לספק הגדרה מצוינת להצגת המוצר שלך, שירות, קידום או אירוע בצורה ממוקדת, מרתקת ברמה העין. עיצוב חוברת היא אחת הדרכים היעילות ביותר לשווק מוצרים ושירותים עסקיים. ה- Broshore מספק ללקוחות את המידע המקיף ביותר שהם זקוקים לו, ותוכלו לנוח בקלות. למעשה, בין החוברת לבין העלון, ישנם כמה הבדלים המשפיעים על תהליך העיצוב: הגודל (העלון הופך קטן יותר, כמות הטקסט) בחוברת יכול להוסיף טקסט ארוך יותר, תווים; העלון מוכר הרבה יותר, ועלון מידע, כמו השם, יהיה יותר אינפורמטיבי. בשני המקרים, הדפסת חוברות מעוצבות מספקת ללקוח את כל המידע שהוא רוצה לשלוח. למה פליירים העלון הוא מוצר שיווקי ארוך שנים ונראה כי אפילו העידן הדיגיטלי לא משפיע על הפופולריות שלו. ישנן מספר סיבות לכך: לפליירים מעוצבים יש נוכחות מוחצת אם הם מעוצבים בצורה מושכת ומזמינים קריאה. הם לא עמוסים בתוכן, ולכן הם מאפשרים קריאה מהירה כדי להבין את התמונה הגדולה, אידיאלית לדור הנוכחי שאוהב הודעות קצרות וקליטות. והם בדיוק בגודל הנכון להחזיק ולקרוא אותם, ואפילו לאחסן אותם בכיס. הדפסת חוברות היא הדרך המהירה ביותר לתפוס את תשומת הלב של הלקוח בפעם הראשונה. מדוע הדפסת חוברת חוברת נחשבת לאחד הכלים השיווקיים הטובים ביותר, במיוחד בעולם שבו התחרות על שירות לקוחות הופכת קשה יותר ויותר. חוברות קלות הרבה יותר לשימוש מאשר הזדמנויות שיווקיות אחרות, מספקות מודעות גבוהה יותר למותג בהשוואה למודעה שקופצת למסך ומתמקדת במידע רלוונטי הקשור לעסקים, מה שמקל על יצירת זהות המותג עם קהל היעד שלך. עיצוב עלונים וחוברות בעצמך. 

 

עיצוב פליירים או חוברות הופך את הנושא כולו למשימה מהנה וקלה. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל את העיצוב של ההגה בעצמך היא ללכת לאתר ולבחור את הפורמט המתאים לך ביותר: לא לקפל, עם קפל אחד, עם שני קפלים. אתה יכול לבחור לעצב מתלה לדלת שמפרסם אותו על דלתות הבית, או אפילו לבחור בחוברת המעניקה ללקוחות מידע מלא ומלא יותר. האם החלטת? נהדר, בואו נגדם עם זה. לאחר מכן, גלה מגוון רחב של עיצובים יפים המתאימים במיוחד לפליירים או לחוברות. בחר את העיצוב המתאים לך ביותר, הכנס ושנה אלמנטים לטעמך, הוסף טקסט, תמונות והלוגו כמובן, ו… זהו זה! החוברת שלך מוכנה להדפסה. החלטתם לעצב חוברת, וזה מהיר וקל להשלים. סיימת עיצוב עדיין? כמובן, אנו מזמינים אתכם להשתמש בו. הכנו הוראות מפורטות על הגודל הרצוי ואת הפורמט בשבילך. כל שנותר הוא פשוט להעלות את העיצוב, לבחור את סגנון העלון ולשלוח אותו להדפסה. 

Open chat
תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?