Home Uncategorized הדפסת פליירים – איך עושים את זה נכון?

הדפסת פליירים – איך עושים את זה נכון?

by cafe777
הדפסת פליירים

פליירים, או בשמם העברי עלונים, הם חלק בלתי נפרד משיווק של עסק. עסקים רבים בוחרים לצרף את הפליירים להזמנות או חשבוניות, להניח על הדלפק בחנות, או לחלק בתיבות הדואר. בין אם אתם מעוניינים להדפיס פלייר לקראת אירוע מיוחד או להדפיס פלייר שגרתי, כדאי שתקראו את המדריך הבא, ותבצעו את התהליך על הצד הטוב ביותר.  

 

תיבות הדואר יחכו לכם 

אומרים שהחיפזון מן השטן, על אחת כמה וכמה שמדובר בפליירים. חבל יהיה לזרוק אלפי פליירים לפח האשפה בגלל טעות קטנה. לפני שאתם מדפיסים כמויות גדולות של פליירים, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.  

 

בצעו סקר שוק אצל מגוון בעלי עסקים 

לפני שתגבשו את החזון שלכם לגבי הפליירים העתידיים, כדאי תחילה לבחון פליירים אחרים. בקרו בחנויות אחרות מתחום דומה לתחום של בית העסק שלכם, ואספו מגוון פליירים. זה הזמן לאסוף דגשים, ולהבין מה משך אתכם בפליירים מסוימים, ומה הרתיע אתכם. תוכלו לקבל רעיונות לפליירים שלכם, וגם לדעת ממה כדאי להימנע. כך למשל פליירים עם צבעים זועקים עלולים להרתיע את העיניים, לצד פליירים עם יותר מדי טקסט שעלולים למצוא את עצמם בפח האשפה.  

אחרי שקיבלתם מושג על מצוות “עשה” ו”אל תעשה” בעולם הפליירים, זה הזמן לגשת לבית הדפוס ולהתחיל את התהליך של הדפסת פליירים. גם אם יש לכם טיוטה קיימת בראש וגם אם לא, בית הדפוס יוכלו לספק עבורכם מגוון דוגמאות והצעות, ולסייע לכם לבחור בפלייר המתאים ביותר עבור העסק שלכם 

 

הדרך ממסך המחשב לתיבת הדואר 

תהליך הדפסת פליירים יתחיל אצל המעצב הגרפי, שיציע מגוון טיוטות לפלייר שלכם. יחד עם המעצב תוכלו לבחור גוונים מתאימים, ולשלב את העיצוב החדש עם העיצוב הקיים של מיתוג העסק. כדאי לשמור על קו עיצובי אחיד בין הלוגו של החברה, לבין הפלייר החדש, על מנת להקל על הלקוחות לעשות את החיבור בין השניים. בשלב זה תוכלו להיעזר גם בשירותיו של קופירייטר, שידע לבחור את המילים לפלייר, שיהפכו אותו לקצר וקולע, וימשכו את הלקוחות הפוטנציאליים.  

הדפסת פליירים

נייר איכותי שלא יתעופף ברוח 

בשלב זה יש לבחור את סוג הנייר, האם הפלייר יהיה מבריק או מט, ובאיזה איכות. היועצים של בית הדפוס יוכלו לסייע לכם להחליט כמה פליירים תרצו להדפיס בנגלה הראשונה, לצד הדפסה של פריטים נוספים כמו מגנטים, כרטיסי ביקור, תלי דלת, מעטפות, ופולדרים. התמהיל המדויק בין כל המרכיבים הוא זה שיבטיח לכם שתפיקו את התועלת המירבית ממאמצי השיווק.  

 

מבית הדפוס אל קהל היעד 

לפני שחושבים על הפצת הפליירים בתיבות הדואר או בנקודות חלוקה, כדאי לאפיין תחילה את קהל היעד. היכן קהל היעד מסתובב, היכן הוא עובד, ומה הוא מחפש. ברגע שמבינים את קהל היעד לעומק, ניתן לפנות אליו בצורה ממוקדת ואפקטיבית. האם קהל היעד שלכם הוא עסקים, או פרטיים? קיימות מספר אופציות להפצת הפליירים  בתיבות דואר, חלוקה ישירה בקניונים או מרכזי קניות, על שמשת רכב. כיום בתי דפוס רבים מציעים שירותי הפצה מקצועיים, שמכירים את השטח, ומבטיחים שהפליירים יגיעו לתיבת הדואר בבטחה. בחרו בבית הדפוס שמציע את כל השירותים – הדפסת פליירים והפצתם. 

המאמר בשיתוף צוות בית דפוס יותר פלוס

Related Articles

Leave a Comment

Open chat
תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?